הנבחרת הכי מלהיבה ביורו 2024 תהיה ביום ראשון הבא בגמר הגדול בברלין. ספרד חזרה מפיגור מוקדם ל-1:2 על צרפת בחצי הגמר ותמתין כעת למנצחת בין אנגליה להולנד כדי לדעת את מי תפגוש בקרב על התואר.
היכנסו לעמודי הנבחרות המיוחדים
רנדל קולו מואני העלה את הטריקולור ליתרון מהיר (9), לאמין ימאל השווה בשער ענק (21) והפך לכובש הצעיר בתולדות היורו, ודני אולמו קבע מהפך (25). בסיום שחקני ספרד חגגו על כר הדשא, אך אחד מהם אולי אפילו יחמיץ בשל כך את הגמר.
2 צפייה בגלריה
מוראטה כואב אחרי הפציעה הביזארית
מוראטה כואב אחרי הפציעה הביזארית
מוראטה כואב אחרי הפציעה הביזארית
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
אחד הצלמים החליק במהלך החגיגות של 'לה רוחה' ופגע בטעות ברגלו של הקפטן הספרדי, אלבארו מוראטה. על-פי מספר דיווחים, השחקן הוותיק ככל הנראה יחמיץ את המשחק הכל-כך חשוב.
ימאל נבחר לשחקן המצטיין של חצי הגמר וכמובן התרגש בסיום. "אני שמח להגיע לגמר, אבל הכי חשוב שניקח את התואר", אמר. "מה יש לי להגיד על השער? בעטתי את הכדור וזה נכנס, אני שמח מאוד. אני מנסה לא לחשוב על ענייני הגיל אלא לעשות הכול כדי לעזור לנבחרת".
2 צפייה בגלריה
לאמין ימאל
לאמין ימאל
ימאל והסלפי
(צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
הפרשנים ברחבי אירופה כמובן החמיאו בלי סוף ליהלום הצעיר, שיחגוג בעוד ארבעה ימים את יום הולדתו ה-17. בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, ריו פרנדיננד, התלהב: "ימאל משחק עם ביטחון של שחקן ותיק. הוא מקבל את ההחלטות הנכונות ברגעים הנכונים. הפשטות היא באופן שהוא משחק, והיא כל כך נדירה. בדרך כלל אתה נכנס ואתה מנסה להוכיח את עצמך ואתה מנסה יותר מדי, אצלו זה מרגיש טבעי".
חלוץ העבר של נבחרת אנגליה, אלן שירר, הוסיף: "היה במשחק הזה הכל. ראינו ספרד שונה במחצית השנייה, כזו שהייתה צריכה להיכנס לקרב חפירות, והיא עשתה את זה ממש טוב. מתברר שיש להם את הגן הנכון - שילוב של התקפה והגנה טובה".
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
(באדיבות ONE)