אחרי שהייתה רחוקה מאוד מלשכנע בניצחון על סרביה (0:1), נבחרת אנגליה איכזבה הערב (חמישי) גם במבחן התוצאה, עם 1:1 נגד דנמרק בבית 3. האוהדים ביציע לא נשארו אדישים ובסיום הגיבו בשריקות בוז אדירות.
כל השחקנים, כל הנתונים: עמודי הנבחרות המיוחדים של בית 3
זה התחיל דווקא טוב עם שער יתרון של הארי קיין בדקה ה-18 אבל התגובה הדנית הגיעה בהמשך (34) עם שוויון של מורטן יולמן. קיין יכול להתנחם בכך שהפך לשחק האנגלי השלישי שכובש בארבעה טורנירים בינלאומיים (יורו ומונדיאל) לצד וויין רוני ומייקל אואן.
3 צפייה בגלריה
שחקני אנגליה מאוכזבים
שחקני אנגליה מאוכזבים
שחקני אנגליה מאוכזבים
(צילום: REUTERS/Lee Smith)
זהו גם שערו ה-13 של חלוץ באיירן מינכן בטורניר גדול, שכבש כמות שערים שאואן ורוני כבשו יחד. אגב, ג'ורדן פיקפורד, השוער המושמץ של אנגליה, הפך הערב לשחקן בעל מספר ההופעות הגדול ביותר בהיסטוריה של הנבחרת (21), ובכך חלף על פני שוער אחר, פיטר שלטון, שרשם 20 הופעות.
"אנחנו יכולים להיות טובים יותר עם ובלי הכדור", הודה קיין בסיום. "אני חושב שסימן של נבחרת טובה הוא לא להיות במיטבך ועדיין להשיג את התוצאה הרצויה. עדיין לא עלינו לשלב הבא, וזו המטרה מספר 1 שלנו. אני אני בטוח שיהיו המון ביקורות ואכזבה בבית, אבל זה הזמן להישאר רגועים".
3 צפייה בגלריה
בלינגהאם
בלינגהאם
הפעם גם התוצאה לא משהו. בלינגהאם
(צילום: REUTERS/Lee Smith)
3 צפייה בגלריה
אנגליה ג'ורדן פיקפורד
אנגליה ג'ורדן פיקפורד
ציון דרך שלא ממש שיפר את ההרגשה. פיקפורד
(צילום: AP Photo/Themba Hadebe)
"אני חושב שאנחנו פותחים משחקים טוב, אבל אז מרפים מעט מהלחץ", הוסיף קיין. "זה משהו שנצטרך להשתפר בו. במחצית השנייה ניסינו לשנות קצת קצב, אבל זה היה קשה. הקרדיט לדנמרק, הם היו מסוכנים. בסך הכל אנחנו צריכים להסתכל אחורה ולראות איפה אנחנו יכולים להשתפר".
כצפוי, התקשורת בממלכה ביקרה את המשחק של אנגליה. ב"סקיי ספורטס" כתבו כי "אם חשבתם שהמשחק מול סרביה היה קשה לצפייה, לא הייתם יכולים לתאר מה מחכה לכם מול דנמרק. איטיים, רדומים וחסרי כל סוג של איכות. עם ובלי הכדור".
ב"טלגרף" הוסיפו: "הרבה מזל לנבחרת אנגליה, שהצליחה לסחוט תיקו אחרי תצוגה רדומה. היא חייבת להשתפר, ובענק. שפוט נטולת השראה". שחקן העבר ג'יימי קראגר העביר גם הוא ביקורת קשה לאחר המשחק, כשצייץ ב-X (לשעבר טוויטר): "יורו 2024 פנטסטי עד כה, אך נבחרת אנגליה הייתה מעורבת בשניים מהמשחקים הכי חלשים עד כה".
בזמן היורו: לאמין ימאל עושה שיעורי בית
(באדיבות ONE)