הבעיות בנבחרת אנגליה לא פוסקות. ההתאחדות האנגלית אישרה היום (רביעי) כי פיל פודן נאלץ לעזוב את חבריו ולשוב לארצו בעקבות לידת בנו השלישי המתקרבת. בהתאחדות הבהירו כי מדובר בעזיבה זמנית, ועל פי מספר דיווחים הקשר צפוי לשוב עד משחקה של נבחרתו בשמינית גמר יורו 2024 ביום ראשון הקרוב.
על אף הדיווחים שפודן יספיק לחזור עד ההתמודדות של האנגלים בשלב הנוקאאוט, מדובר במכה לא פשוטה לחבורה של גארת' סאות'גייט, שמאבדת את אחד משחקניה המרכזיים במהלך ההכנות למשחק החשוב ביותר שלה עד כה בטורניר.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת אנגליה פיל פודן
שחקן נבחרת אנגליה פיל פודן
יספיק לחזור לשמינית הגמר? פיל פודן
(AP Photo/Martin Meissner)
עזיבתו של פודן מגיעה על רקע ביקורת קשה על נבחרת שלושת האריות בעקבות היכולת שהיא מציגה ביורו הנוכחי. אתמול הבטיחו האנגלים את המקום הראשון בבית 3, אך הציגו האנגלים משחק חלש מאוד וסיימו ב-0:0 מאכזב עם סלובניה - מה שגרר לא מעט אמירות קשות על היכולת של השחקנים.
"הנבחרת הזאת איטית, עד שהיא עושה משהו חיובי השחקנים נכנסים לנבדל", אמר פרשן 'סקיי' רוי קין. "תמסרו קדימה, תהיו אמיצים יותר עם הכדור. הדבר החיובי היחיד שאפשר לקחת, זה שאנגליה סיימה עם רשת נקייה. הנבחרת שלטה ברבע השעה האחרונה, אבל לא באמת סיכנה את השער".
גארי נוויל הוסיף: "אנגליה שיחקה בצורה בסיסית ביותר, זה היה קשה לצפייה במחצית הראשונה. במחצית השנייה זה נראה יותר טוב עם החילופים שעשה גארת' סאות'גייט. ראינו קצת ניצוצות ממה שאנגליה יכולה להיות, אבל לא קיבלנו את התוצאה שרצינו".
הפרשן רוב דורסט אמר: "שוער סלובניה יאן אובלק לא נתקל בבעיות, הוא לא רשם עצירות מיוחדות. זה אומר הכל. לאנגליה יש הרבה בעיות, אחת מהן היא הכושר הגופני הרע שבו נמצאים חלק מהשחקנים. סאות'גייט מסרב להוציא את הארי קיין וג'וד בלינגהאם, קשה לראות לאן אנגליה תגיע ביכולת הזאת".