קול פאלמר הוא אחד השחקנים שהגיעו בכושר הכי טוב ליורו 2024, זאת לאחר שחווה עונת בכורה אדירה בצ'לסי. הקשר ההתקפי האנגלי (22), שבקיץ שעבר נרכש על ידי הבלוז ממנצ'סטר סיטי תמורת 47 מיליון אירו, כבש 22 שערי פרמייר-ליג בעונה החולפת ובישל עוד 11 (מעורבות ישירה ב-33 שערים ב-34 הופעות), כך שהוא היה סגן מלך השערים וסגן מלך הבישולים של הליגה טובה בעולם.
עם זאת, באופן מפתיע למדי, פאלמר לא זוכה ליותר מדי קקדיט מצד מאמן נבחרת "שלושת" האריות גארת' סאות'גייט, ועד כה שיחק 73 דקות בלבד בשתי הופעות לאחר שכלל לא שותף בשני המשחקים הראשונים.
2 צפייה בגלריה
פאלמר
פאלמר
לא זוכה ליותר מדי קרדיט מסאות'גייט. פאלמר
(צילום: OZAN KOSE / AFP)
אנגליה, הפייבוריטית הגדולה של סוכנויות ההימורים טרם הטורניר, לא הרשימה בכלל בשלב הבתים, בו צברה חמש נקודות, וניצלה מהדחה משפילה בשמינית הגמר בזכות מספרת אדירה של ג'וד בלינגהאם בדקה ה-95, שכפתה הארכה.
ברבע הגמר היא תפגוש את שווייץ (שבת, 19:00), אחת הנבחרות המפתיעות של אליפות אירופה בגרמניה, ופרשנים רבים בממלכה מאמינים שפאלמר צריך לקבל במה גדולה יותר. אלן שירר "בהחלט היה מכניס את פאלמר" מול שווייץ, בעוד עמיתו של קפטן נבחרת אנגליה לשעבר, גארי לינקר, מאמין שהפליימייקר הראה שיש לו מספיק חוצפה חיובית כדי להצליח על הבמה הגדולה.
עבור קשר העבר של אנגליה דני מרפי, פאלמר הוא "שחקן הנבחרת שלוקח הכי הרבה סיכונים, הנועז ביותר, כאילו הוא אומר: 'לא אכפת לי לנסות דברים ואם זה לא עובד, זה לא עובד. חלק משחקני אנגליה האחרים חושבים יותר מדי. קול פאלמר לא, וזו הדרך שבה הוא שיחק כל העונה. הוא חייב לפתוח במשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
גהי
גהי
ייעדר מול שווייץ. גהי
(צילום: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
מי שלא ישחק מול שווייץ הוא הבלם מארק גהי - שנכנס להרכב באליפות בגלל פציעתו של הארי מגוויר והפך לאחת מנקודות האור הבודדות של אנגליה בטורניר - בגלל שצבר שני כרטיסים צהובים. מי שצפוי להחליף אותו במרכז ההגנה הוא אזרי קונסה, בלמה של אסטון וילה, אבל לפי הדיווחים גם ישנה אפשרות שקייל ווקר יזוז לעמדת הבלם וטרנט אלכסנדר ארנולד יפתח כמגן הימני.
ב"מירור" טוענים שסאות'גייט שוקל לשנות לראשונה בטורניר את המערך ולפתוח עם שלושה בלמים ועם החלוץ אייבן טוני, שעלה מהספסל מול סלובקיה ותרם בישול, לצד הארי קיין, כשמי שירד לספסל יהיה בוקאיו סאקה.
איטליה: באלוטלי השיכור נשכב באמצע הכביש
(באדיבות ONE)