באנגליה הרוחות עדיין סוערות בעקבות ה-1:1 המאכזב נגד דנמרק. אחרי היכולת הפושרת בניצחון נגד סרביה (0:1) הפעם גם התוצאה הייתה רעה, ועכשיו החבורה של גארת' סאות'ייגט מגיעה למחזור השלישי והמכריע נגד סלובניה (שלישי, 22:00), עם הרבה מאוד משקל על הכתפיים והרגליים, אחרי שבסכנויות ההימורים ראו בה כנבחרת הפייבוריטית לזכייה.
כל השחקנים, כל הנתונים: עמודי הנבחרות המיוחדים של בית 3
"אני מאוד מודאג בכל הנוגע להמשך הדרך", אמר פרשן הכדורגל ושחקן העבר ג'יימי קראגר. "אנגליה נראית גמורה. השחקנים אפילו לא מגיעים לכדור, אני מזהה עייפות. דקלן רייס לא אמור לכסות כל כך הרבה שטח, לא ישכנעו אותי שזאת שיטת משחק נכונה. אין מצב, לא מאמין שסאות'גייט אמר להם לשחק ככה".
6 צפייה בגלריה
ווקר וסטונס
ווקר וסטונס
"אין מצב שאמרו להם לשחק ככה". נבחרת אנגליה
(צילום: Alex Grimm/Getty Images)
6 צפייה בגלריה
שער
שער
אנגליה חוטפת גם על שער ה"סטאר"
6 צפייה בגלריה
שער
שער
"שוב אותו סיפור": שער ה"דיילי אקספרס"
6 צפייה בגלריה
שער
שער
נבחרת אנגליה על המוקד. שער ה"גרדיאן"
אקס אנגליה אחר, אלן שירר, הוסיף: "המשחק הזה מציב שאלות קשות מבחינת סאות'גייט. השחקנים רחוקים ממה שמצפים מהם, אם זה פיל פודן לעומת מה שהוא עשה העונה במנצ'סטר סיטי, ג'וד בליהגהאם שהופיע למשחק הראשון אבל במשחק הזה לא היה קיים. גם הפער בין מה שג'ון סטונס עשה במהלך העונה ובין מה שהוא עושה בנבחרת. אני לא יכול לומר שהמאמן מוציא מהם את המיטב שאפשר".
על החילוף של הארי קיין בדקה ה-69 לטובת אולי ווטקינס, הוסיף חלוץ העבר: "זה היה צריך להיעשות, הארי לא השפיע על המשחק בכלל. הוא שיחק עמוק מדי ו'שבר' את המשחק של הנבחרת. אני יכולתי לכבוש ולהחזיק את הכדור כשהייתי בן 30 (הגיל של קיין) אבל לא יכולתי לחזור אחורה מספיק מהר, אני הייתי מרכיב את (אנתוני) גורדון במקומו".
6 צפייה בגלריה
גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט
סופג את מרבית הביקורת. סאות'גייט
(צילום: Angelos Tzortzinis / AFP)
6 צפייה בגלריה
קייל ווקר
קייל ווקר
עונה למבקרים. ווקר
(צילום: Kirill KUDRYAVTSEV / AFP)
פודן כלל לא מתופקד בעמדה שלו", המשיך בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה ריו פרדיננד. "אולי ג'וד יהיה טוב יותר בעמדה אחורית יותר. בכל מקרה, זה מאוד מדאיג, כרגע הנבחרת רחוקה מהיכולת שהיא אמורה להציג". מגן העבר מת'יו אפסון סיכם: "זה נראה כאילו מישהו בא עם שואב אבק ושאב לכל השחקנים את הביטחון. הם לא מספיק טובים".

"בוא ננסה להיות חיוביים יותר"

מגן הנבחרת, קייל ווקר, ניסה להדוף את הביקורת העצומה שהוא וחבריו חטפו: "אנשים שוכחים שמדובר בטורניר, ודנמרק היא נבחרת טובה. בנוסף, אנחנו בראש הבית, אז בואו ננסה קצת לראות את הדברים באופן חיובי. הציפייה מאיתנו לשחק התקפי יותר, זאת גם הדרישה של המאמן, אבל לפעמים בטורניר צריך לנהל את המשחק מתוך מכלול של שיקולים. מצפים שניתן רביעיות וחמישיות, שנותיר אבק ליריבות, אבל הכדורגל בימינו לא עובד ככה".
בזמן היורו: לאמין ימאל עושה שיעורי בית
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 06:00, 21.06.24