תמונת שמינית גמר יורו 2024 הושלמה אחרי המחזור האחרון בבתים 5 ו-6. במוקד של שלב הנוקאאוט הראשון - מצפה לנו מפגש מרתק במיוחד. בלגיה, שלא הצליחה לתפוס את המקום הראשון בבית לאחר 0:0 מאכזב עם אוקראינה, תפגוש את צרפת, שמעדה ב-1:1 נגד פולין וסיימה במקום השני בבית 4. המפגש הגדול יתקיים ביום שני (19:00).
המנצחת במפגש תצטרך להזיע קשה עד לגמר, לאחר שהשתיים עברו ל"צד הקשה" של ההגרלה. המנצחת עשויה לפגוש ברבע הגמר את פורטוגל ובחצי את המנצחת בין ספרד לגרמניה (אם כמובן לא יהיו הפתעות).
2 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
קרב גדול בשמינית בין צרפת לבלגיה. אמבאפה
(צילום: Kevin C. Cox/Getty Images)
לצד זאת, הסנסציה הגדולה של היורו, גיאורגיה - שהדהימה את פורטוגל במחזור האחרון ותפסה את הכרטיס לשמינית דרך המקום השלישי בבית 6 - תפגוש את נבחרת ספרד האימתנית, שסיימה את שלב הבתים במאזן מושלם. הונגריה, שקיוותה לשמור על מקומה בין הנבחרות שעולות מהמקום השלישי, סיימה את דרכה. טורקיה, שסיימה במקום השני בבית 6, תתמודד מול אוסטריה.
רומניה המפתיעה, שתפסה את המקום הראשון בבית 5 בזכות הפרש שערים, תשחק נגד הולנד, שסיימה שלישית בבית 4. עוד נבחרת מפתיעה, סלובקיה, שסיימה במקום השלישי בבית 5, תשחק נגד אנגליה. ההפסד של פורטוגל במחזור הסיום לא מנע ממנה לסיים בראש בית 6, והיא תפגוש את סלובניה.
אתמול נקבעו שני מפגשים בשמינית הגמר: אלופת אירופה איטליה תפגוש את שווייץ במשחק שיוציא לדרך את שלב הנוקאאוט (שבת, 19:00) ומארחת הטורניר גרמניה תשחק נגד דנמרק מיד לאחר מכן (22:00).
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת גיאורגיה חביצ'ה קבראצחליה
שחקן נבחרת גיאורגיה חביצ'ה קבראצחליה
הסנסציה של היורו תהמם גם את ספרד? חביצ'ה קבראצחליה וגיאורבגיה חוגגים
(EPA/FRIEDEMANN VOGEL)

דירוג הנבחרות שסיימו במקום השלישי:

1. הולנד (בית 4) - 4 נקודות (הפרש שערים: 0) 2. סלובקיה (בית 5) - 4 נקודות (הפרש שערים: 0) 3. גיאורגיה (בית 6) - 4 נקודות (הפרש שערים: 0) 4. סלובניה (בית 3) - 3 נקודות (הפרש שערים: 0)
-----------------------------------
5. הונגריה (בית 1) - 3 נקודות (הפרש שערים: 3-) 6. קרואטיה (בית 2) - 2 נקודות (הפרש שערים: 3-)
עיתונאי איטלקי מרגש את לוקה מודריץ'
(באדיבות one)
פורסם לראשונה: 20:57, 26.06.24