לאחר שעזב רשמית את מכבי ת"א בעקבות המצב הביטחוני, ג'ורדן לויד, שהיה אמור להיות השחקן המרכזי של הצהובים העונה - חתם היום (שבת) בקבוצה בה שיחק בשתי העונות האחרונות, מונאקו. בהמשך הוא הוצג בפני האוהדים באולם הביתי.
מכבי ת"א תקבל פיצוי בסך 350 אלף דולר. השחקן עצמו אמר בעקבות החתימה: "יש לי הרבה זכרונות ממונאקו. בתי נולדה כאן. כשהייתה לי הזדמנות לחזור, לא היה לי ספק. אני ומשפחתי קיבלנו המון אהבה מהאוהדים, ואני שמח שאני כאן".
"כעת, המטרה שלי היא להשתלב בצורה הכי טובה בקבוצה", המשיך הרכז. "ולעשות את מה שאני יודע - לקחת את הקבוצה הכי רחוק שאפשר ולזכות ביורוליג".
כזכור, לפני יומיים הודיע לויד רשמית על הפרידה ממכבי ת"א בשל המצב הביטחוני. "זה אחד הדברים הקשים ביותר שנאלצתי לעשות", כתב השחקן. "אני, האחים שלי, המאמנים והצוות הפכנו קרובים מאוד. נהניתי להיות לצדכם והאווירה שיצרתם. תודה שקיבלתם אותי".
לויד פנה גם לאוהדים: "הראיתם לי המון אהבה במעט החודשים שהייתי כאן ואני לא יכול להיות יותר אסיר תודה. כשחתמתי בקיץ הלכתי נגד כל הדאגות שהעלו בני המשפחה שלי נוכח המצב הביטחוני בגלל הרצון העז שלי לשחק בשביל המועדון הזה ובשביל האנשים כאן. לצערי, נראה שהמצב רק הסלים. חוסר הוודאות הפך לבלתי אפשרי מבחינתי ומבחינת בני משפחתי. אני עוזב בלב כבד".