דרוקר: "רוצים לעשות טורניר מיוחד"
(באדיבות ONE)
נבחרת הנשים תעלה מחרתיים (חמישי, 18:15) למשחק הפתיחה שלה באליפות אירופה הביתית - בהיכל קבוצת שלמה, מול בלגיה, והערב פרסמו המאמן שרון דרוקר ועוזרו רועי לזר את הסגל הסופי ליורובאסקט.
הסגל כולל את עדן רוטברג (קפטנית), דניאל קארש, גילי אייזנר, ירדן גרזון, אליסה בארון, ליאור גרזון, ג'ני סימס, עדן ציפל, טל סהר, צליל וטורי, דניאל רבר ואלכס כהן.
3 צפייה בגלריה
דרוקר, רוטברג ושוורץ עם הגביע
דרוקר, רוטברג ושוורץ עם הגביע
הגביע בישראל, הכל מוכן לאליפות אירופה הביתית
(צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל)
"המטרות שלנו באליפות זה להראות משהו מיוחד", אמר דרוקר במסיבת העיתונאים הרשמית. "יש לנו קבוצה של בנות נחושות, עם המון מוטיבציה. הן רוצות לשחק, להוכיח. בשביל כל האוהדים והדור הצעיר שיבוא לראות את הנבחרת שלנו - נרצה להביא לב ונשמה".
"זה מאוד מרגש", הוסיפה הקפטנית עדן רוטברג. "אנחנו מנסות לנתב את הלחץ למקומות חיוביים. זו פעם ראשונה לכולנו באליפות אירופה, נקווה שלא פעם אחרונה. הכי חשוב כרגע זה להתמקד בנבחרת. עם כל הכבוד לי, הנבחרת הכי חשובה. 100 אחוז לא יספיקו באליפות, נצטרך להביא 200 אחוז".

הנאחס יישבר?

בחמש אליפויות אירופה האחרונות בהן נבחרת ישראל השתתפה - היא הצליחה לנצח רק פעם אחת - בפתיחת היורובאסקט ב-1991 (שנערך גם כן בת"א). מאז אותו משחק - הכחולות-לבנות סופרות 22 הפסדים רצופים בטורנירי הגמר. האם הפעם הנאחס יישבר? כולם מקווים שכן. "אנחנו נרצה לעשות היסטוריה", הודתה רוטברג. "זו המוטיבציה שלנו. כל ישראל מאחורינו. אנחנו רוצות לעשות הכל כדי לנצח ולעשות זאת בכל משחק".
3 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים
נבחרת הנשים
הנבחרת הישראלית תשיג ניצחון ראשון ביורובאסקט מאז 1991?
(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
3 צפייה בגלריה
ג'ני סימס נבחרת ישראל נברת נשים נבחרת הנשים
ג'ני סימס נבחרת ישראל נברת נשים נבחרת הנשים
חיזוק משמעותי. סימס
(צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הכדורסל)
ישראל, שחוזרת ליורובאסקט לראשונה מזה 12 שנה, שובצה לבית קשה, הכולל גם את בלגיה, איטליה וצ'כיה. בחמישי, כאמור, החבורה של שרון דרוקר תפגוש את הנבחרת הבלגית, סגנית אלופת אירופה - ולאחר מכן תתמודד מול האיטלקיות (שישי) והצ'כיות (ראשון). הראשונה עולה אוטומטית לרבע הגמר (שייערך בסלובניה), השנייה והשלישית לשלב הפליי-אין.
דרוקר גיבש סגל חזק, צעיר ובעיקר מוכשר מאוד, שזוכה לחיזוק מג'ני סימס, ה-MVP של ליגת העל לפני שנתיים ומי שכיכבה בשתי העונות האחרונות בהפועל ראשל"צ ואליצור חולון.