שתף קטע נבחר

הזוי: מאמן רביעי העונה עזב את הפועל חיפה

דוד אלהרר הניח את המפתחות רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון. קדמו לו שרון אברהמי, נתי כהן ושקד שוהם. הקבוצה עשויה למצוא את עצמה בליגה הארצית בקרוב

משהו מוזר מאוד קורה העונה בהפועל חיפה מהליגה הלאומית. מאמן הקבוצה, דוד אלהרר, התפטר הבוקר (חמישי) מתפקידו. אלהרר הוא המאמן הרביעי שעוזב את האדומים העונה. הוא הספיק לאמן את הקבוצה בשבעה משחקים, ניצח אחד והפסיד שישה.

 

את העונה בחיפה פתח שרון אברהמי עם המון תקוות מצד שני הצדדים. שחקנים מובילים בליגה השנייה כמו תומר בר אבן, אופיר הובר ואוראל לב, הוחתמו והחיפאים החלו את 2017/18 עם ארבעה ניצחונות רצופים בליגה.

 

אלהרר. לא הושיע את חיפה (צילום: תומר גנור) (צילום: תומר גנור)
אלהרר. לא הושיע את חיפה(צילום: תומר גנור)

 

אלא שמשהו לא עבד במערכת היחסים בין אברהמי להנהלת חיפה ואחרי עשרה מחזורים החליט המאמן לשים את המפתחות למרות מאזן חיובי - 4:6. אברהמי המשיך משם לעירוני קריית אתא במהלך שלא התקבל בעין יפה בחיפה. את מקומו תפס נתי כהן, אבל הוא שרד תקופה אפילו קצרה יותר - 7 משחקים, מתוכם ניצח 2 בלבד והפסיד 5. כהן התפטר ב-9 בפברואר ואמר: "צר לי שהדברים לא הסתדרו כפי שרצינו". לא עבר יותר מדי זמן וכהן עבר לקבוצה הירוקה של העיר והוא מכהן כעוזרו של עופר רחימי במכבי חיפה.

 

את המשחק סולמות וחבלים אתם מכירים? אז זה בערך מה שקרה אחר כך. שקד שוהם, שאימן את הפועל חיפה בעונה הקודמת, חתם במקומו של כהן. הוא בכלל החל את העונה בקריית אתא, אבל הועזב לטובת אותו אברהמי שחתם בקריות במקומו. כמה זמן שוהם החזיק מעמד בקבוצה? שני משחקים בלבד. אחרי הפסד חוץ דרמטי להפועל חיפה יו"ר הקבוצה, יובל רוסמן, נכנס לחדר ההלבשה בלי לתאם עם שוהם והטיח דברים קשים בשחקנים. במקום כמעט החלה תקרית חמורה עם השחקנים, אבל במזל נמנע עימות פיזי. לשוהם זה הספיק והוא הודיע בו במקום על התפטרותו.

 

כהן. אמר תודה ועזב (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
כהן. אמר תודה ועזב(צילום: אלעד גרשגורן)

אברהמי במרכז עם רוסמן (מימין). הרומן הסתיים אחרי 10 משחקים (צילום: הפועל חיפה) (צילום: הפועל חיפה)
אברהמי במרכז עם רוסמן (מימין). הרומן הסתיים אחרי 10 משחקים(צילום: הפועל חיפה)

 

במקומו מונה כאמור אלהרר שעזב היום את תפקידו. מצבה של הפועל חיפה בטבלה רע מאוד רגע פתיחת הפלייאוף התחתון. הקבוצה אספה העונה 9 ניצחונות בלבד לצד 17 הפסדים, והיא מדורגת במקום ה-11 עם אותו מאזן כמו מכבי הוד השרון במקום ה-13 שמוליך לליגה הארצית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
דוד אלהרר
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים