שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "אם מישהו לא יילך אחריי, הוא יהיה מחוץ לקבוצה"

מאמן מכבי תל אביב שלח איום לשחקניו אחרי ההפסד הביתי 94:86 להפועל חולון שהוביל לאובדן הפסגה: "המשחקים האלה חשובים לנו, השחקנים צריכים להבין את זה. כשאתה משחק במכבי אתה צריך להביא לכל משחק את הלב שלך". דן שמיר: "קורי וולדן בדרך לרמה הבאה"

מכבי תל אביב איבדה הערב (ראשון) את פסגת ליגת העל לטובת הפועל חולון, שניצחה אותה 86:94 בהיכל מנורה מבטחים, ומי שממש לא היה מרוצה ממה שראה הוא מאמן האלופה, יאניס ספרופולוס.

 

"חולון שיחקה טוב יותר מאיתנו. התחלנו טוב התקפית והגנתית ואיכשהו חשבנו שזה יילך לטובתנו, אבל אז התחלנו לשחק לא טוב הגנתית", ניתח המאמן היווני. "ניסינו לעשות שינויים בחמישייה אבל לא הצלחנו לשמור עליהם הגנתית. הם נלחמו חזק יותר מאיתנו, וזו הסיבה לכך שהם ניצחו במשחק. אני חושב שזה עניין מנטלי, אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים וקשוחים".

 

יאניס ספרופולוס (צילום: ראובן שוורץ)
יאניס ספרופולוס. מתח ביקורת על הגישה של השחקנים(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל חולון חוגגת בתל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
הפועל חולון חוגגת בתל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

ספרופולוס גם שיגר מסר לעבר שחקניו: "זה היה משחק גדול מאוד בשבילי. גם הפועל ירושלים והפועל תל אביב הם משחקים גדולים. אלה משחקים גדולים והשחקנים צריכים להבין את זה, המשחקים האלה חשובים למכבי. אנחנו צריכים להלחם במשחקים האלה, מה שראינו היום זו לא הרמה שלנו, ואנחנו צריכים לשנות את זה. אם מישהו לא יילך אחריי, הוא יהיה מחוץ לקבוצה. כולם צריכים להבין שכשאתה משחק במכבי אתה צריך להביא לכל משחק את הלב שלך".

 

האורחים הצליחו להתאושש אחרי ההפסד המשפיל ב-27 הפרש לאלבה פהרבאר בהארכה, שהספיק בקושי כדי לעלות לחצי גמר היורופקאפ. דן שמיר סיכם את הניצחון הגדול של חולון: "הגענו לפה אחרי שבוע לא טוב, אמנם עלינו שלב ביורופקאפ אבל זאת הייתה הרגשה מאוד לא נעימה. עשינו הגנה טובה, קלענו 94 נקודות ועצרנו את מכבי על 34 נקודות במחצית השנייה. קיבלנו המון מחמאות והייתה אווירה טובה כשניצחנו את ירושלים, אבל שבוע אחר כך זה התהפך. העסק מאוד דינאמי. התקשינו לשחק בליגה ויהיה לנו קשה לשחק בלי טי.ג'יי קליין, אבל העובדה שהיה לנו משחק טוב בלעדיו מקנה לנו קצת ביטחון".

 

שמיר מחבק את וולדן (צילום: ראובן שוורץ)
שמיר מחבק את וולדן. "הוא יודע להרים את הרמה בזמנים חשובים"(צילום: ראובן שוורץ)

 

על המצטיין, קורי וולדן, אמר שמיר: "אני חושב שקורי בדרך לרמה הבאה, הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. סיפרתי כמה אני אוהב אותו, הוא יודע להרים את הרמה במועדים חשובים".

 

גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים (צילום: ראובן שוורץ)
גיא פניני חוגג בהיכל מנורה מבטחים(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יאניס ספרופולוס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים