שתף קטע נבחר

דורסי: "אבדיה טוב יותר ממשחק למשחק"

גארד מכבי ת"א התמוגג גם הוא מהיכולת של הטאלנט הצעיר ב-74:98 על הפועל ב"ש. על הניצחון הקליל: "במחצית השנייה שינינו את ההגנה שלנו וזה מה שעשה את ההבדל"

 

מכבי תל אביב חזרה לטייל בליגת העל, כשהביסה אתמול (שלישי) בקלילות 74:98 את הפועל באר שבע. הצהובים נותרו בודדים בפסגה עם מאזן 1:18, כשהם מקדימים את הפועל ירושלים (4:13).

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

ארון ג'קסון נרשם לליגה וקיבל דקות משמעותיות, אבל מכבי עלתה אתמול ללא שני זרים דומיננטים: קווינסי אייסי קיבל מנוחה ואילו סקוטי ווילבקין לא הרגיש בטוב ונשאר בביתו.

 

טיילר דורסי  (צילום: ראובן שוורץ)
פלירטט עם טריפל-דאבל. דורסי (צילום: ראובן שוורץ)

 

הצהובים הצליחו לדלג על המשוכה, הודות לעוד ערב נהדר של דני אבדיה, שסיים עם 20 נקודות ו- 7 ריבאונדים. בקבוצה מתמוגגים מהיכולת הטובה בחודש האחרון של הכוכב הצעיר, שסוחט מחמאות בעיקר על לקיחת האחריות שלו אחרי הפציעה של יובל זוסמן.

 

מי שעוד תפס פיקוד בהיעדרו של ווילבקין היה טיילר דורסי, שרשם 20 נקודות והוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. "במחצית השנייה שינינו את ההגנה שלנו וזה מה שעשה את ההבדל", אמר דורסי. "גם במשחק הקודם הייתי קרוב לטריפל-דאבל, אבל עדיין לא היה לי אחד כזה בקריירה.

המנוחה הזאת שיש לנו השבוע היא מאוד חשובה, יש לנו שחקנים פצועים והם יכולים לנוח".

 

ארון ג'קסון  (צילום: ראובן שוורץ)
נרשם לליגה. ג'קסון(צילום: ראובן שוורץ)

 

על השחקנים הצעירים שמקבלים קרדיט במכבי, אמר דורסי: "אבדיה משחק טוב יותר ממשחק למשחק. אצל דורי סהר זה עניין של ביטחון. כשיש לו ביטחון הוא משחק ממש טוב".

 

הצהובים יפגשו ביום ראשון בליגה את מכבי ראשל"צ, שהודחה ביום שני האחרון בחצי גמר גביע המדינה, ולאחר מכן יטוסו למשחק החוץ ביורוליג מול ולנסיה שיתקיים בשישי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דני אבדיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים