שתף קטע נבחר

ספרופולוס: "לא הגענו מוכנים מנטלית"

מאמן מכבי ת"א הגיב אחרי ה-92:76 לכוכב האדום בלגרד בחוץ: "שיחקנו רע, הגיע להם לנצח". ג'קסון: "צריך להסיק מסקנות, הרגשתי שכל הזמן היינו צעד אחריהם". דורסי: "לא באנו עם אנרגיות"

"היה משחק קשה, לא היינו מרוכזים מפתיחתו. הם עשו קליעות גדולות ונכנסו לקצב במהירות". ארון ג'קסון התקשה לעכל את התבוסה 92:76 שספגה מכבי תל אביב מהכוכב האדום בלגרד בחוץ במחזור ה-28 ביורוליג. התוצאה מרמה, מכיוון שהצהובים צימקו את ההפרש בסיום אחרי שפיגרו בהפרש של 23 נקודות ונראו חסרי אונים כבר ברבע השלישי.  

 

 

ג'קסון הוסיף: "לא היה רגע אחד ששיחקנו בצורה שאנחנו רגילים. המאמנים שלנו עשו עבודה טובה בהכנה ותוכנית המשחק, אבל לא הצלחנו לבצע אותה. הרגשתי שכל הזמן היינו צעד אחרי הכוכב האדום בלגרד. זה הפסד שצריך ללמוד ממנו ולהסיק ממנו מסקנות. עדיף שיהיה לנו משחק כזה לפני הפלייאוף. נצפה בווידאו, נראה איפה טעינו ונקווה לנצח את הפועל ירושלים ביום ראשון ולאחר מכן את באסקוניה".

 

סקוטי ווילבקין (צילום: Getty Images)
סקוטי ווילבקין היה רחוק משיאו(צילום: Getty Images)

 

טיילר דורסי, שקלע 19 נקודות והיה היחיד שהציג יכולת סבירה במכבי, הגיב: "זה היה משחק קשה עבורנו בהגנה ובהתקפה. לא הגענו עם אנרגיות, בזמן שהם באו עם הרבה. הכוכב האדום שיחקה לאורך כל הערב עם ביטחון, וברגע שהקליעות הקשות שלה נכנסו השחקנים שלה כבר היו במומנטום. אנחנו פשוט צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולחזור לעצמנו ביום ראשון נגד ירושלים. אסור להתאבל יותר מדי על ההפסד, אלא לחזור למה שעשינו טוב קודם לכן".

 

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס: "לכוכב האדום הגיע הניצחון, הזה כי הם שיחקו טוב יותר מאיתנו לאורך כל המשחק. הם פתחו בצורה נהדרת עם קליעות מחוץ לקשת ברבע הראשון. בהפסקה הם היו על 71 אחוזים לשלוש, ועדיין היינו קרובים אליהם. ברבע השלישי שיחקנו רע, הם קלעו 30 נקודות, ועובדתית לא הגענו מוכנים מנטלית למשחק הקשה הזה. אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהיראות אחרת החל מהמשחק הבא".  

 

שחקני מכבי תל אביב (צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי)
ג'קסון וחבריו יודעים שהפעם זה נראה רע(צילום: פנרבחצ'ה איסטנבול, האתר הרשמי)

 

מכבי תל אביב תשוב כעת לישראל לקראת משחקה נגד הפועל ירושלים ביום ראשון ולאחר מכן היא עשויה להמריא שוב לסרביה, שם אמור להתקיים משחקה הבא ביורוליג נגד באסקוניה הספרדית.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יאניס ספרופולוס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים