תקציר מכבי ת"א – גלבוע/גליל
סקוטי ווילבקין, שהורחק במשחק האחרון בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל ת"א, הראה שוב עד כמה הוא חשוב למכבי ת"א. הרכז למעשה העלה את הצהובים לגמר הפיינל פור עם שלשה ענקית שקבעה 78:81 מול גלבוע/גליל. כבר מחר (שלישי, 21:00) מכבי ת״א תפגוש בקרב על הצלחת את מכבי ראשל"צ, שגברה בחצי הגמר הראשון על הפועל ירושלים.
חגיגת הפיינל פור
בשבוע האחרון, ובעיקר אחרי ההפסד במשחק השני בדרבי, לא מעט מאנשי הקבוצה ערכו שיחות מנטליות עם השחקנים. הסבירו להם את משמעות הניצחון מול הפועל ת״א ולאחר מכן על החשיבות של המועדון לעלות לגמר הפיינל פור. בטח אחרי עונה כזו, בה כבר הפסידו שני תארים (גביע ווינר וגביע המדינה).
4 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א חוגגים את הניצחון הדרמטי
(צילום: אורן אהרוני)

4 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
ווילבקין, רגע לפני סל הניצחון
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א מקווים לסיים את העונה הזו בטעם מתוק עם אליפות שנייה ברציפות. בקבוצה מספרים שאם לפני שבוע השחקנים רק רצו לסיים את העונה כדי לצאת מהבידוד ולחזור לחיים הרגילים (עד כמה שאפשר בתקופת הקורונה), אז כעת הם מבינים את המשמעות ומודעים לכך שנשארו עוד יומיים בלבד עד שיהיו על המטוס בחזרה למשפחותיהם בארה"ב.
ווילבקין, שכיכב כאמור, סיים את הערב עם 17 נקודות צד השלשה הכי חשובה במשחק, 3 שניות לבאזר. מעל כולם היה זה טיילר דורסי, שהמשיך את המומנטום החיובי מול הפועל ת"א והפעם רשם 20 נקודות. "אין לי מילים על סקוטי, הוא האיש שלי", אמר דורסי. ״אנחנו חייבים לנצח בשלישי. מול גלבוע/גליל, האנרגיה שלנו הייתה נמוכה. נשפר את זה לקראת הגמר". על היריבה מחר, הוסיף דורסי: "ראשל"צ ניצחה אותנו פעמיים בתקופה האחרונה, אז אנחנו חייבים להם".
4 צפייה בגלריה
יפתח זיו מול טיילר דורסי
יפתח זיו מול טיילר דורסי
דורסי שומר על זיו. עוד ערב מופלא שלו
(צילום: אורן אהרוני)
אמארה סטודמאייר, שסיים את הערב עם 8 נקודות ו-5 ריבאונדים, היה נראה מאושר בסיום. רגע אחד הוא היה על הפרקט עם מדי הקבוצה ורגע לאחר מכן נצפה במגרש החנייה עם קאפעלוש (כובע שחור עגול המשמש את חסידויות פולין), ציציות ולבוש מחויט בצבע שחור. "זה היה משחק גדול", אמר סטודמאייר. "משחקי הפלייאוף עשויים מריצות, כשכל צד רוצה לנצח. אז יש הרבה עליות וירידות ומהפכים. בכל עונה המטרה שלך היא לקחת אליפות וכעת אנחנו רחוקים משחק אחד מזה. אני רק מחכה לגמר".
4 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
ובסוף הגיע ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)

צפו בסל הניצחון של ווילבקין