מכבי תל אביב וטאריק בלאק (28) סיכמו על סיום דרכו של הסנטר במועדון, זאת למרות שהיה לו חוזה מובטח לעונה הבאה. "מודים לבלאק על תקופה יפה, רגעים נהדרים בצהוב-כחול ועל אליפות מתוקה בעונה שעברה. בהצלחה!", כך נכתב בהודעה מטעם המועדון.
בפוסט בטוויטר בלאק הסביר על ההחלטה: "רציתי לבלות יותר עם משפחתי, עשיתי זאת עבורם. אני רוצה להודות לבעלים, להנהלה, לצוות המקצועי, לחברים לקבוצה והאוהדים על תקופה נפלאה בתל אביב. יאללה מכבי!". ביוני 2019 חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות, עם שכר של 1.5 מיליון דולר לעונה.
2 צפייה בגלריה
בלאק חוגג
בלאק חוגג
עזיבה מפתיעה. טאריק בלאק
(צילום: ראובן שוורץ)
בלאק נפצע בדצמבר האחרון ולא שב לפרקט, ב-11 משחקים העונה ביורוליג רשם בממוצע 9.1 נקודות ואסף 4.8 ריבאונדים. בעונה שעברה, שהייתה הראשונה שלו בקבוצה, היה טוב יותר ושיחק 26 משחקים, בהם רשם 11 נקודות ו-5.4 ריבאונדים.

בלאק הוא שחקן הפנים השני שמכבי ת"א מאבדת במהלך חודש מאי. רק לפני כשבועיים נפרדו הצהובים מג'יילן ריינולדס.
2 צפייה בגלריה
עומרי כספי וטאריק בלאק ביציע
עומרי כספי וטאריק בלאק ביציע
עומרי כספי וטאריק בלאק ביציע
(צילום: אורן אהרוני)
הפציעה של בלאק דומה לזו של כספי, לכן במכבי ת"א רצו שהוא יעבור ניתוח אבל הוא בחר לעבור את תקופת ההחלמה בטיפולים פיזיותרפיים בלבד וללא ניתוח, מה שמאריך את זמן ההחלמה. אחרי בדיקות חוזרות נודע שבלאק עדיין לא החלים לגמרי וזה ייקח לו עוד 4-5 חודשים.
ההחלטה לשחרור הסנטר הייתה הדדית: מצד אחד בלאק ומשפחתו מעדיפים להישאר כרגע בארה"ב ולהמשיך את תקופת השיקום שם, מכבי ת"א מעדיפה לחפש אחר מחליף שיחזק להם את הקו הקדמי הרעוע.