דווקא רגע לפני שהפועל ירושלים יוצאת לפגוש בהיכל מנורה מבטחים ביום חמישי הקרוב את היריבה הגדולה מכבי ת״א, ודווקא אחרי ניצחון יפה על איגוקאה בליגת האלופות, אתמול (שני) היא ספגה את הפסדה הראשון העונה בזירה המקומית, 99:83 לעירוני נס ציונה.
בצוות המקצועי מאוד לא אהבו את האנרגיות וההגנה הרכה שהציגו השחקנים, מה שאיפשר לכתומים לעלות כבר ל-20 נקודות יתרון ברבע האחרון. בקבוצה מתכוונים באימונים הקרובים להעלות את רמת האנרגיות והאינטנסיביות על מנת שלא לספוג השפלה מול הצהובים, דבר שידליק נורות אדומות ויהרוס את פתיחת העונה הטובה בליגה.
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש. "אולי סיבה מנטאלית, אולי עייפות"
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
טיישון תומאס
טיישון תומאס
טיישון תומאס מאוכזב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"נס ציונה הגיעה עם הרבה יותר אנרגיות מאיתנו", אמר עודד קטש בסיום. "יש לזה כל מיני סיבות, אולי סיבה מנטאלית, או עייפות. אנחנו לא יכולים להרשות את זה לעצמנו, קיבלנו את הבעיטה בתחת שלנו, אנחנו צריכים ללמוד להגיע למשחקים כאלה עם האנרגיות נכונות, הפעם ההוצאה לפועל הייתה רעה מאוד, בטח הגנתית. מול מכבי ת״א יהיה כבר סיפור אחר, לפחות מבחינת האנרגיות".
על כך שהאדומים הגיעו אחרי הניצחון בבוסניה ששמר בידיים שלהם את האפשרות לעלות לטופ 16 בליגת האלופות ולפני המשחק החשוב בליגה בחמישי אמר קטש: "אני מניח שיש לזה השפעה, אבל אחרי הפסדים בדרך כלל הולכים למקומות האלה וזה לא בהכרח. אנחנו צריכים גם מידה של צניעות, לא כל משחק אנחנו ננצח בקלות, כל קבוצה שמשחקת מולנו מקבלת איזה בוסט של אנרגיה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה".
3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו במשחק מול נס ציונה. קשה בלי ג'ייקובן
(צילום: אלכס קולומויסקי)
על התלות בג׳ייקובן בראון שהפעם קיבל מנוחה בעקבות הכאבים מהם הוא סובל בכתפו מאז הפציעה האחרונה אמר המאמן: ״יש לנו כמה שחקנים שהם מאוד משמעותיים ודומיננטיים ואחד מהם הוא ג׳ייקובן, מהרגע הראשון אפשר היה לראות שהמשחק תלוי בו לא מעט, אבל זה לא תירוץ להפסדים, כמובן שאנחנו מעדיפים שכולם יהיו בריאים כולל ג׳ייקובן".
אדם אריאל, שהוביל את רשימת הקלעים בירושלים עם 17 נקודות, אמר: "לא הגענו למשחק הזה מרוכזים ואגרסיביים כמו שרצינו, לקבל 100 נקודות בבית זה לא משהו שצריך לקרות לנו בשום סיטואציה. אנחנו יודעים איזה משחק יש ביום חמישי ומבינים כמה זה חשוב למועדון, נגיע הכי מוכנים ודרוכים".