צפו במיטב של דני אבדיה מהעונה האחרונה

דני אבדיה סגר את הפרק שלו במכבי תל אביב ועובר לפרק הבא – חלום ה-NBA. הכוכב הישראלי של הצהובים סיים את העונה עם תואר אליפות אחרי ניצחון על מכבי ראשון לציון בגמר.
עכשיו המטרה של אבדיה היא להמשיך להתאמן לקראת הדראפט ולראות מי תהיה הקבוצה שתבחר בו בטקס (הווירטואלי) שיתקיים ב-16 באוקטובר כדי להיות הישראלי השלישי שמשחק בליגה הטובה בעולם. עוד קודם לכן ייערך הלוטורי – שיקבע את הסדר בו הקבוצות ייבחרו, וכמובן גם ישפיע על מי תבחר בו.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה משאיר את כולם מאחור
דני אבדיה משאיר את כולם מאחור
התחנה הבאה: NBA. אבדיה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה חוטף מקלחת קרה
דני אבדיה חוטף מקלחת קרה
כך זה נראה בחגיגות האליפות
(צילום: ספי מגריזו)
הערב (חמישי) אבדיה פירסם פוסט פרידה מהמועדון והאוהדים בצהוב ו"נעזר" בעידן חביב ושירו שלמים. "הייתי מבקש הארכה. לחכות עוד רגע. עם הרגע עד הרגע הבא, אבל בחיים האמיתיים ממשיכים, מתקדמים. ורק רציתי להודות לכם אחים", הוא כתב והוסיף מילים משירו (החדש) של חביב.
"אחרי כל השנים שעברנו, הרבה בדרך אספנו, תראו הפכנו להיות גדולים, היו אליפויות וניצחנו, כמה רחוק שהגענו, הפכנו להיות שלמים".
"אז תישארו שמחים,‎ תשמרו על עצמכם חברים שלי. אחים, ‎מכל אחד מכם למדתי המון,‎ תודה ששיתפתם וחלקתם איתי מהניסיון.‎ תמיד תמיד תישארו לי בזיכרון. אוהב וכבר מתגעגע המון. ותודה לכם אוהדים יקרים שתמכתם בי גם ברגעים הקשים. ‏ליוויתם אותי מתחילת דרכי ועל כך אני מודה לכם מאוד מעומק ליבי. עד הפעם הבאה".
אבדיה סיים בהאשטג: "חי את החלום" וכנראה מעכשיו רק סופר את הימים עד ל-16 באוקטובר.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס בשיחה עם דני אבדיה
יאניס ספרופולוס בשיחה עם דני אבדיה
קיבל קרדיט והחזיר על הפרקט. אבדיה וספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
זו הייתה העונה הטובה בקריירה של הכישרון הישראלי. בליגה הוא רשם 28 משחקים, בהם סיפק 13.5 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. בפלייאוף, גם בגלל שבאחד המשחקים מול הפועל ת"א סיים עם אפס נקודות, הוא רשם 9.6 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים.
ביורוליג הוא הספיק לשחק 26 משחקים עד שהוחלט להפסיק את הליגה ובסופו של דבר לבטל את העונה. הפתיחה עוד הייתה מעט מהוססת, אך ככל שהתקדמה העונה, יאניס ספרופולוס נתן לו יותר ויותר קרדיט ואבדיה החזיר על הפרקט. משחק השיא שלו כלל 11 נקודות, תשעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים בניצחון 77:80 על חימקי מוסקבה בהיכל.