צפו בתקציר: הפועל ירושלים - מכבי ראשל"צ

אחרי שהבינו שמכבי תל-אביב עברה בקלילות את המשוכה שלה מול מכבי אשדוד, בהפועל ירושלים עלו עם חשש מסוים למשחק הביתי אתמול (ראשון) מול מכבי ראשל"צ. בסופו של דבר זה הסתיים עם 78:84, שהותיר אותם בתמונת המקום הראשון בתום הפלייאוף העליון.
ירושלים נאלצה להתרגל לשחק ללא שניים מהשחקנים הכי חשובים שלה בשנתיים האחרונות, ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס, שעזבו במהלך פגרת הקורונה ביחד עם שלווין מאק. גם הרכש הטרי ג'רמי פארגו לא היה בסגל. עם זאת, בירושלים היו מרוצים ממשחק הלחימה ומכך ששחקנים כמו עמנואל טרי וג'ון הולנד נלחמו על כל כדור אבוד.
3 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים
הפועל ירושלים
הפועל ירושלים. ניצחון קשה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
האדומים לא הציגו משחק גדול, אבל ריצה ברבע שלישי עזרה להם לצאת עם הניצחון. "יש לנו הרבה דברים שאנחנו צריכים לעשות אחרת", אמר בסיום המאמן עודד קטש. "לא הייתי מרוצה לגמרי מהאופן בו שיחקנו, אבל השבועיים-שלושה הקרובים יהיו משחקי הכנה לקראת השלבים המכריעים של העונה. יש לנו עוד הרבה מה לעשות ואיפה להשתפר".
מי שגנב את ההצגה לפני המשחק היה פארגו. הרכז החדש עלה לפרקט כדי לעבוד על זריקות לסל ונראה שהוא נהנה מההווי בקבוצתו החדשה. כשנשאל על האקסית מכבי תל אביב, פארגו השיב בחיוך וקריצה. התכנון של ירושלים הוא לתת מנוחה לפארגו גם במשחק מחרתיים נגד אותה ראשל"צ בארנה, הפעם במסגרת המחזור הראשון של הבית העליון. משחק הבכורה שלו צפוי בשבוע לאחר מכן מול האקסית מתל אביב בהיכל מנורה-מבטחים.
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש. "הרבה מה לעשות ואיפה להשתפר"
(צילום: אלכס קולומויסקי)
סולימאן בריימו, שסיים עם 12 נקודות ושישה ריבאונדים, דיבר בסיום על התקופה ללא כדורסל: "התגעגעתי למשחק. לא שיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו, אבל ידענו לשמור טוב בהגנה ואנחנו מחכים לאתגר הבא".
הפורוורד הוסיף: "טיישון וג'ייקובן יהיו חסרים לנו בתקופה הזו, אבל יש לנו קבוצה מספיק איכותית ונצטרך לבצע התאמות חדשות". על המשחקים ללא קהל: "ברור שהמצב שונה וזה לא אותו כדורסל".
3 צפייה בגלריה
סולימאן בריימו
סולימאן בריימו
"נצטרך לבצע התאמות חדשות". בריימו
(צילום: אלכס קולומויסקי)

גודס: "שיחקנו לידיים שלהם"

בצד המפסיד יצאו עם תחושת אכזבה. "שיחקנו לידיים שלהם ואיבדנו כדורים פשוטים", אמר מאמן מכבי ראשל"צ גיא גודס. "לא יכולנו להתמודד איתם בפיזיות ושם נפלנו. זה הדבר שבסופו של דבר הכריע את המשחק".
בראשון לציון הביעו שביעות רצון מהסנטר החדש, זאק הנקינס (2.11 מ'), שסיים עם 11 נקודות ו-11 ריבאונדים. בקבוצה בטוחים שלקראת שלבי ההכרעה של העונה, שיתוף הפעולה שלו עם דריל מונרו יביא לקבוצה הצלחות.