הפועל תל אביב תיאלץ להסתדר ככל הנראה בחודשיים הקרובים ללא אחד השחקנים הכי חשובים שלה, ג'יי פי טוקוטו. הפורוורד עבר בדיקת סי טי ובסיומה התגלה במפתיע כי הוא סובל משבר בקרסול - וייעדר בין שישה לשמונה שבועות.
טוקוטו נפגע בקרסול כבר לפני מספר משחקים, ונעדר מהמפגש מול הפועל חולון בליגה הבלקנית על מנת שיחלים ויהיה מוכן למשחקי ליגת העל. אבל בהפסד בדרבי למכבי ת"א הוא נפגע שוב באותו מקום ברבע הרביעי ולא חזר לשחק.
2 צפייה בגלריה
ג'יי.פי טוקוטו
ג'יי.פי טוקוטו
טוקוטו. עוד פציעה
(צילום: יאיר שגיא)
למרות שטוקוטו הולך על הרגל ואין לו שטפי דם, הוא התלונן על כאבים עזים. בבדיקת MRI אותה ערך לא התגלו ממצאים מיוחדים, אבל הצוות הרפואי ביקש לשלוח אותו לסי טי כדי להיות בטוחים, ואז התגלה השבר.
מי שיחליף את טוקוטו בסגל הערב (רביעי, 19:20) מול בני הרצליה הוא ג'ון דיבלר, שבעצמו סבל מפציעה בקרסול ממנה החלים.
2 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
קסטריטיס
(צילום: ראובן שוורץ)
מבחינה מקצועית מדובר במכה קשה להפועל ת"א, שכן טוקוטו הוא אולי שחקן ההגנה החשוב ביותר של הקבוצה, כאשר גם בהתקפה הוא תורם לא מעט. בהיעדרו, טייריק ג'ונס ורג'י אפשואו יצטרכו לחפות עליו משני צדי המגרש.
הפועל ת"א צפויה לחפש מחליף לטוקוטו, אבל בעקבות סגירת נתב"ג בקבוצה יודעים כי זאת תהיה משימה לא פשוטה בכלל. כרגע לאדומים יש ארבעה זרים (גייב יורק, דיבלר, אפשואו וג'ונס). בכל מקרה אפשואו לא ישוחרר מכיוון שהוא מחזיק בחוזה בקבוצה גם לעונה הבאה עליו חתם לאחרונה.