הפועל ירושלים הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הסמול פורוורד מלקולם היל (25, 1.98 מ'). היל, שיכול לשחק בעמדות 2-3, שיחק בעונה האחרונה באסטנה הקזחית, שהשתתפה בליגת ה-VTB. הוא זכה בתואר השחקן הזר של העונה לאחר שרשם ממוצעים של 20.2 נקודות (41% לשלוש), 4 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים.
מאמן הקבוצה, עודד קטש, אמר לאחר החתימה: "מלקולם היה על הרדאר שלנו תקופה ארוכה. ראינו תצוגות נהדרות שלו בעונה האחרונה ב-VTB מול קבוצות מהטופ האירופי. הוא קלע מצוין מחוץ לקשת ומשחק אגרסיבי, ומתאים מאוד לשיטה שלנו. אני בטוח שישתלב במרקם הקבוצתי שאנחנו בונים״.
2 צפייה בגלריה
מלקולם היל
מלקולם היל
מלקולם היל
(צילום: באדיבות הפועל ירושלים)
היל הוסיף: "שמעתי המון על הפועל ועל האוהדים ואני שמח להגיע לישראל. אני מאוד שמח על ההזדמנות שקיבלתי ואעשה הכל כדי שנהיה קבוצה מצליחה. מחכה כבר להגיע ולהתחיל באימונים".
היל, שאמור למלא את נעליו של ג'ון הולנד, מצטרף בקו האחורי לתמיר בלאט, ג'ייקובן בראון שחוזר למועדון, הרכש הטרי טארק פיליפ ולאדם אריאל ששב לקבוצת נעוריו לאחר חמש שנים. אליהם אפשר להוסיף את טיישון תומאס שגם שב למועדון, סולימאן בריימו שהאריך חוזה והגארד עדי כהן סבן, שחתם לפני יומיים.
הפועל ירושלים צירפה לסגל המקצועי את עוזר המאמן הקרואטי, דניאל לוץ, שיחבור ליונתן אלון כעוזריו של עודד קטש על הקווים. לוץ, בעל ניסיון של 20 שנה, אימן בעבר בציבונה זאגרב וזכה עמה באליפות ובגביע הקרואטי בעת ששימש שם כמאמן ראשי.

עידו פליישר במכבי ראשל"צ

מכבי ראשון לציון עם רכש שלישי הקיץ. סגנית האלופה הודיעה היום (שני) על החתמתו של הסנטר עידו פליישר (21, 2.08). עבור הישראלי מדובר התחנה השלישית בליגת העל אחרי עונות במכבי אשדוד והפועל גלבוע/גליל. הסנטר שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל-אביב, סיפק בעונה האחרונה ממוצעים של 3 נקודות ו-3.8 כדורים חוזרים ב-11.8 דקות על הפרקט למשחק.
המאמן, גיא גודס, אמר לאחר החתימה: "שמחים על הצטרפותו של עידו למכבי ראשון לציון, מועדון שמאוד מאמין בפיתוחם של צעירים כישרוניים ומבטיחים שיכולים לעשות קפיצת מדרגה. עידו מצטרף לדוברת, אביבי ופלד שיובילו יחד עם השחקנים הוותיקים יותר, טישמן וגוט את הקבוצה להשגת המטרות שלה".

טריק מילר בנס ציונה

עירוני נס ציונה החתימה את הרכז פטריק מילר. מילר (28, 1.85), בוגר מכללת טנסי סטייט, החל את הקריירה שלו באירופה בטורקיה במדי בשיקטאש. לאחר מכן שיחק בג׳י-ליג, ובעונת 17/18 הגיע לפרטיזן בלגרד, שם העמיד ממוצעים מרשימים של 16.4 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק ביורוקאפ. בעונת 18/19 שיחק מילר באולם הגרמנית, ובעונה שעברה בבולוזאק הצרפתית, שם רשם 12.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים בממוצע.
2 צפייה בגלריה
פטריק מילר
פטריק מילר
פטריק מילר. כבר רגיל לכתום
(צילום: נס ציונה)
המנהל המקצועי, מאיר טפירו, דיבר על החיזוק: "אני שמח מאוד ששחקן ברמתו של פטריק מגיע אלינו. מדובר ברכז חזק מאוד ואגרסיבי, עם ניסיון ברמות הגבוהות בכדורסל האירופאי".