הרכש החדש של מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ', נחת היום אחר הצהריים (רביעי) בישראל ויוכל להצטרף לאימוני הקבוצה. השחקן, שהגיע מקרואטיה, לא יחוייב להיכנס לשבועיים בידוד כמו יתר השחקנים הזרים, זאת מאחר וקרואטיה מדינה ירוקה.
חוזר לאיזור הנוחות: על החתמת אנטה ז'יז'יץ' במכבי ת"א הסנטר הצעיר בן ה-23 מגיע למכבי ת"א אחרי שלוש שנים לא פשוטות בכלל בקליבלנד, בהן לא הצליח למצוא את מקומו למרות הציפיות הגבוהות, והקבוצה למעשה ויתרה עליו למרות שהחזיקה באופציה להחתימו לעונה רביעית. סך הכל שיחק ז'יז'יץ' 113 משחקים בעונה הסדירה במדי הקאבס, בהם העמיד ממוצע של 6 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-13.4 דקות. כמו כן יש לו ברזומה שמונה משחקי פלייאוף עם הקבוצה בעונת 2017/18.
2 צפייה בגלריה
ז'יז'יץ' בשדה התעופה
ז'יז'יץ' בשדה התעופה
ז'יז'יץ' בשדה התעופה
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
ז'יז'יץ' בשדה התעופה
ז'יז'יץ' בשדה התעופה
מכבי הייתה האופציה המועדפת
(צילום: ראובן שוורץ)
"אני נרגש להיות פה. בשבילי לשחק כאן אומר הרבה, הייתי כאן כבר פעמיים ואני עוקב אחרי מכבי מאז שאני ילד בגלל ניקולה וויצ'יץ' ואחי, ואני אוהד גדול מאז שאני ילד", סיפר בהתלהבות. "כשהחלטתי לחזור לאירופה היו לי כמה הצעות מכמה קבוצות שונות, מכבי בשבילי הייתה המקום הטוב ביותר אז בגלל זה החלטתי להגיע לכאן. כבר הייתי קרוב לחתום במכבי בעבר, וכשהייתי בן 16 הייתי כאן במחנה אימון, זה נראה שהכל בסופו של דבר התחבר".
"לניקולה יש חלק גדול בהגעה שלי לכאן. אני מכיר אותו מאז שאני ילד, גדלתי וראיתי אותו משחק הרבה, שיחקתי באקדמיה שלו. הוא חבר שלי, בוודאי שאני בוטח בו ויש לו חלק גדול בזה. ביליתי שלוש שנים ב-NBA ואני שחקן שונה ממה שהייתי בדרושפאקה. צברתי ניסיון, הוספתי דברים למשחק שלי. אני מוכן לקבל תפקיד גדול יותר בקבוצה מאשר ב-NBA, זאת הסיבה המרכזית שעברתי לאירופה. למכבי יש קבוצה טובה ושחקנים טובים. המטרה שלנו די גבוהה, להגיע לפלייאוף ואז הפיינל פור". סיכם ז'יז'יץ'.