הישג מרשים לאליצור רמלה, שהעפילה הערב (חמישי) לשמינית גמר היורוקאפ. החבורה של שירה העליון השיגה ניצחון שני ברציפות ב'בועה' באנקרה, הפעם 63:97 ענק על המארחת - אורמנספור הטורקית, שהבטיח גם את ראשות הבית המשולש.
אחרי תשע דקות צמודות, רמלה פתחה מבערים. היא סיימה את הרבע הראשון ביתרון 19:24, אבל טסה 0:16 במהלך הרבע השני בדרך ל-21:42 אדיר, כשבטנייה לייני, טיפאני מיצ'ל וכמובן דוואנה בונר סיפקו את הסחורה. גם אלכס כהן ונעמה שפיר היו פשוט נהדרות ועד ההפסקה הפער צמח ל-28:53 (9:29 ברבע השני).
4 צפייה בגלריה
טיפאני מיצ'ל
טיפאני מיצ'ל
מיצ'ל בדרך לשתי נקודות
(צילום: FIBA PHOTO)
4 צפייה בגלריה
דוואנה בונר
דוואנה בונר
בונר מעל כל שחקניות אורמנספור
(צילום: FIBA PHOTO)
4 צפייה בגלריה
נעמה שפיר
נעמה שפיר
שפיר בפעולה
(צילום: FIBA PHOTO)
4 צפייה בגלריה
אלכס כהן
אלכס כהן
רמלה בשמינית הגמר. אלכס כהן
(צילום: FIBA PHOTO)
רבע לא טוב של רמלה הסתיים בסל עם הבאזר של מיצ'ל, ששמר על פלוס 20. הרבע האחרון היה שוב הצגה גדולה של הקבוצה הישראלית וכל שחקנית בצהוב-שחור בדרך לניצחון בהפרש עצום. קלעו לרמלה: בונר 23, לייני 22, מיצ'ל 21, שפיר 12, אלכס כהן 9, מויוביץ' 5, נשר 3, גיטצ'נקו 2.
"הרגשה מדהימה להעפיל לשמינית גמר", סיפרה מאמנת רמלה, שירה העליון, בסיום. "בטח אחרי שתי תצוגות הגנתיות כמעט מושלמות נגד שתי קבוצות חזקות. מגיע קרדיט גדול לשחקניות שהיו ממושמעות טקטית והגיעו מוכנות בשני צידי המגרש. הצלחה של רמלה בזירה האירופית זו הצלחה של כל הכדורסל נשים בישראל".
משחקי שמינית ורבע הגמר ייערכו רק בחודש מרץ, כך שיש לרמלה עוד זמן עד אז. רק מחר היא תדע מי תהיה יריבתה בשמינית.