צפו בניצחון של מכבי ת"א על הפועל חולון

המוליכה מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 21:15) בהיכל מנורה מבטחים את סגניתה הפועל ירושלים בקרב הגדולות של הכדורסל הישראלי.
לצהובים יש מאזן של 21 ניצחונות ושני הפסדים ועדיין לא נוצחו בבית בזירה המקומית (0:12). מנגד, שחקניו של עודד קטש (מאזן 4:19) רוצים לרשום ניצחון רביעי העונה על היריבה המרה. במשחק האחרון ביניהן ירושלים ניצחה בפיס ארנה 87:98 לאחר תצוגה התקפית.
4 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: ראובן שוורץ)
שתי הקבוצות מגיעות במומנטום חיובי מאז חידוש העונה. מכבי ת"א ניצחה בצורה משכנעת בשני משחקיה האחרונים, מול מכבי אשדוד והפועל חולון. האדומים האריכו את רצף הניצחונות שלהם בליגה לשישה עם שני ניצחונות רצופים על מכבי ראשון לציון.
"אין לנו עניינים לא גמורים איתה", התייחס יאניס ספרופולוס לירושלים באימון המסכם. "זה תהליך, אנחנו משחקים מול קבוצה טובה וגם אנחנו קבוצה טובה. זה טוב לכדורסל שיש שתי קבוצות ברמות האלה. הפתעות? אני לא חושב שאף אחת מהקבוצות יכולה להראות משהו שונה, כי איך אפשר להפתיע כששתי הקבוצות משחקות בתנאים לא מושלמים. לכל קבוצה יש פילוסופיה, מכירים אחד את השני. מי שיהיה טוב יותר על המגרש ויעשה פחות טעויות, ינצח".
4 צפייה בגלריה
אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר
פוגש את האקסית. אמארה סטודמאייר
(צילום: עוז מועלם)
ספרופולוס הוסיף: "כל המשחקים חשובים לליגה, אנחנו מכבדים את כל הקבוצות, בגלל זה אנחנו מנסים להיות הכי טובים בכל משחק. אנחנו מבינים את החשיבות, ונבוא כדי לתת משחק טוב".
המאמן היווני גם התייחס לחזרה לפעילות: "התנאים הם לא כמו לפני הקורונה, העיתונאים יושבים שני מטר ממני עם מסכות. הקצב שלנו הוא עוד לא הקצב שאנחנו רוצים, אנחנו מתאמנים רק שלושה שבועות, כל הקבוצות במצב הזה. מאוד מוזר לשחק בלי קהל, זה לא כדורסל, זה שונה. קשה לשחק בלי התשוקה של הקהל, זה לא קל וזה שונה. אני מקווה שבשנה הבאה נתחיל את הליגה בישראל עם קהל, כי כל ספורט הוא בשביל האוהדים ובשביל האפשרות ליהנות".

קטש: "פארגו יעזור לנו"

מלבד העניין שמעורר המשחק בין השתיים ישנו עניין נוסף והוא מפגש האקסים. מצד אחד אמארה סטודמאייר שבמשחק האחרון מול הירושלמים לא התקבל טוב בארנה על-ידי האוהדים, ויצא מאוד מתוסכל. מצד שני מי שיערוך בכורה במדים האדומים הוא הרכש החדש ג'רמי פארגו, שבילה שתי קדנציות עם הצהובים. בשבוע האחרון הוא סיים את תקופת הבידוד אך לא שותף במשחק האחרון בשל כשירותו.
המאמן עודד קטש התייחס לגארד: "ההתרכזות היא כמובן בזה שפארגו יקבל קצת דקות, אני חושב שזה יעזור לנו. מן הסתם הבכורה שלו לא תהיה מושלמת, אבל זה טוב, זה יעזור לנו. הוא לא יוכל לתת הרבה דקות אבל אני חושב שהוא יעזור".
4 צפייה בגלריה
ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו
בכורה באדום. ג'רמי פארגו
(צילום: הפועל ירושלים)
4 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
עודד קטש
(צילום: הפועל ירושלים)
"המשחקים מול מכבי הם תמיד יותר פיקנטיים. זה מבחן טוב, זה משחק הכי קשה שהליגה יכולה להעמיד. יהיה קצת מוזר ללא קהל, המשחק הזה יהיה יותר מוזר ממשחקים אחרים. ההכנות הן בדיוק אותו הדבר, אולי יש טיפה פחות מתח אצל השחקנים, אני לא מרגיש את זה. המשחק הוא לא עם חשיבות מאוד גדולה להמשך, אבל כמובן ששתי הקבוצות ירצו לנצח".