חיזוק לסגל של מכבי תל אביב. המתאזרח טי.ג'יי קליין, אקס הפועל חולון, הצטרף היום (ראשון) לקבוצה אחרי שחתם עד סיום העונה עם אופציה לאחת נוספת.
קליין, שעזב את ברשיה האיטלקית, לא יצטרף לנסיעה למפגש מול פנרבחצ'ה, ויחכה לצהובים בארץ כשיחזרו. "אני נרגש להצטרף לכזה מועדון היסטורי", אמר קליין. "אני מודע למסורת העשירה וכבר לא יכול לחכות לכך שאעזור לתרום לכך, מקווה שמול קהל האוהדים הנהדר של מכבי".
2 צפייה בגלריה
טי ג'יי קליין
טי ג'יי קליין
טי ג'יי קליין
(צילום: מכבי ת"א)
המאמן יאניס ספרופולוס הגיב: "אני רוצה להודות לבעלים ולהנהלה על החתמת טי.ג'יי קליין. הוא שחקן שעם האנרגיות וההשקעה שלו מגיע כדי לעזור לקבוצה להתחרות ולנסות להשיג את היעדים. טי.ג'יי מכיר את הליגה הישראלית והוא בגיל המתאים ביותר לעשות את קפיצת המדרגה הבאה בקריירה שלו". 

במכבי ת"א יעשו עוד סבב בדיקות קורונה

כל שחקני ואנשי הצוות של מכבי תל אביב קיבלו היום את תוצאות בדיקות הקורונה שערכו אתמול, וכולן יצאו שליליות. כזכור, המפגש של הצהובים מול גלבוע/גליל בליגה, שהיה אמור להתקיים אתמול בערב, נדחה ברגע האחרון אחרי שאנשי מכבי ת"א קיבלו הודעה מהיורוליג שניקולה לפרוביטולה, שחקנה של ריאל מדריד מולה התמודדה הקבוצה ביום חמישי, נדבק בנגיף.
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
לפרוביטולה שומר על דורסי ביום חמישי בהיכל
(צילום: ראובן שוורץ)
במכבי ת"א העבירו את המידע למינהלת הליגה, שהחליטה כי המשחק ידחה כדי לא לגרום להידבקויות נוספות (במידה ששחקני הצהובים היו חיוביים לנגיף). שחקני גלבוע/גליל, שכבר הגיעו להיכל מנורה מבטחים, עשו את הדרך חזרה לצפון.
מכבי ת"א בכל מקרה הייתה צריכה לעבור בדיקות קורונה היום, וגם תעשה זאת, על פי הפרוטוקולים של היורוליג לקראת משחקי השבוע, כאשר הצהובים יתארחו ביום שלישי אצל פנרבחצ'ה ויומיים לאחר מכן יארחו את אנאדולו אפס.
פורסם לראשונה: 10:21, 24.01.21