צפו בניצחון של מכבי ת"א בדרבי

עם כל הלחץ, עם כל החיסורים ולא מעט ביקורת, מכבי תל אביב העפילה הערב (חמישי) לפיינל-פור אחרי ניצחון 68:83 על הפועל תל אביב במשחק השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר הפלייאוף.
עכשיו מצפים לאלופה שני משחקים, ביום ראשון ביום שלישי, כדי להגן את התואר. קודם כל מצפה לה הפועל גלבוע/גליל של ליאור ליובין, ויאניס ספרופולוס כבר מסמן מטרות.
2 צפייה בגלריה
 יאניס ספרופולוס
 יאניס ספרופולוס
מסמן מטרות. יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
"אני חושב שהשבוע כל הקבוצות באו עם אקסטרה מוטיבציה מולנו", אמר המאמן. "היה לנו משחק נוקאאוט אחד וניצחנו, יש לנו עוד נוקאאוט. אנחנו מסתכלים על המשחק הבא".
ספרופולוס המשיך: "בחצי השני שלטנו במשחק, הגיע לנו לנצח, זה הגיע לשחקנים שלנו. אני לא רוצה לדבר עליו (דורסי) בנפרד, אנחנו קבוצה אחת. לטיילר היה משחק נהדר אבל זה משחק של כל הקבוצה. אני חושב שניצחנו כקבוצה".
"אני לא אומר שנשברנו מנטלית, אני אדע יותר אחרי שאני אצפה במשחק הזה", אמר מאמן הפועל יאניס קסטריטיס. "השופטים עצרו את המשחק במצב של 51:47, היינו במומנטום טוב, זה עלה לנו בקצב שלנו. מהשלב הזה זה היה קשה לנו. החבר'ה שלנו נתנו הכל, אין לי שום דבר מלבד דברים טובים לומר להם, אמרנו להם שהם צריכים להיות גאים בעצמם, כל החודשיים שהיינו ביחד הם עבדו קשה והתקדמו".
היווני הוסיף: "כשמסתכלים משחק אחרי משחק, זה משנה איך שבאים למשחק הבא, איך שהפסדנו במשחק הראשון באנו עם יותר אנרגיה למשחק השני, אני לא בטוח מה היה קורה אם היינו מנצחים במשחק הזה, אולי מכבי הייתה מגיבה אחרת. במציאות מכבי ניצחה 1:2 אחרי סדרה תחרותית. היו לנו הרבה זריקות פנויות שלא קלענו, סלים קלים נותנים ניצחונות לפעמים".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב בסיום הדרבי
שחקני הפועל תל אביב בסיום הדרבי
נתנו הכל, זה לא הספיק. שחקני הפועל תל אביב בסיום הדרבי
(צילום: אורן אהרוני)
על העונה הבאה: "רק סיימנו את העונה עכשיו, הפוקוס שלנו היה על סיום העונה. הרבה אנשים פה עובדים כדי להכין את העונה הבאה כבר, אנחנו צריכים להחליט מתי להתחיל את ההכנה, בערך ב-20 באוגוסט, ולעשות את הטוב ביותר כדי לבנות סגל טוב לעונה הבאה. הפילוסופיה שלנו לא תשתנה, זה מתאים לפילוסופיה של הפועל, אנחנו נבנה קבוצה שתלחם ותעשה את הטוב ביותר, קודם כל מההגנה, שתוכיח בכל סיטואציה שאנחנו רוצים למות בשביל המועדון הזה".