מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 21:05) את ריאל מדריד למפגש ה-62 בהיסטוריה בין שתי הקבוצות, כאשר המאזן ביניהן עומד על 23:38 לטובת הספרדים. כמו כן, ריאל נמצאת ברצף של שישה ניצחונות מול הצהובים.
במשחק הקודם בין הקבוצות זהות המנצחת הייתה ברורה די משלב מוקדם. ריאל טיילה ל-63:79, בזמן שמכבי ת"א הציגה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה.
3 צפייה בגלריה
בנדר חוגג
בנדר חוגג
בנדר. מכבי ת"א צריכה אותו ביכולת טובה הערב
(צילום: ראובן שוורץ)
"בפעם הקודמת הגענו אחרי ניצחון גדול על ז'לגיריס, ולא באנו מוכנים", סיפר אנג'לו קלויארו. "הייתה חסרה לנו אנרגיה, זאת הייתה אחת מנקודות השפל שלנו בעונה הזאת. זה היה משחק רע שלנו. לדעתי אנחנו משחקים כרגע את הכדורסל הכי טוב שלנו, אבל הוא יכול להיות עוד הרבה יותר טוב".
על העובדה שבמשחקים בהם הוא טוב בהתקפה מכבי ת"א בדרך כלל מנצחת, אמר קלויארו: "אני לא חושב שיש לי יותר אחריות בהתקפה. אני מנסה להתרכז בעיקר בלהיות במקום הנכון עבורי במגרש ולעשות את הדברים עליהם אנחנו עובדים באימונים. כמובן שזה עוזר כשאני קולע את הקליעות שלי ומשיג יותר נקודות".
3 צפייה בגלריה
אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו
"המשחק הקודם - מנקודות השפל שלנו העונה". קלויארו
(צילום: אורן אהרוני)
בסיטואציות מסוימות במשחק הערב קלויארו עשוי לשחק בעמדת הסנטר, בעיקר אם יאניס ספרופולוס ינסה להפתיע את פבלו לאסו ולשחק סמול-בול. על העובדה שזה יכול לקרות והוא ימצא את עצמו שומר על וולטר טבארס הענק (2.20 מ'), אמר הפורוורד: "אם זה יקרה כנראה שתהיה לי קצת בעיה. טבארס הוא גדול מאוד, בטח יותר גדול ממני. הוא משחק הרבה דקות ומשמעותי מאוד בהגנה. בהתקפה קשה להגן עליו, הוא גם לוקח הרבה ריבאונדים בהתקפה".
עוד שחקן משמעותי לא פחות, ואולי אפילו יותר, עבור מכבי ת"א הוא דראגן בנדר. הקרואטי ממשיך לסבול מעליות וירידות, והיו אף כמה משחקים העונה בהם הוא כלל לא קלע נקודות. "כל מי שמשחק 20 דקות לפחות ביורוליג יש לו חלק מרכזי בקבוצה שלו. זה נכון שבמשחקים שבהם לא קלעתי הפסדנו, אבל לא בטוח שזה בגללי. בכל מקרה, אני צריך להיות יותר אגרסיבי בהתקפה, כמו שכן הייתי בחלק מהמשחקים העונה", ציין בנדר.
3 צפייה בגלריה
טבארס מעל בנדר
טבארס מעל בנדר
טבארס. הסנטר הטוב באירופה
(צילום: EPA)
הפורוורד התייחס גם לשינוי הסגנונות ביורוליג, והעובדה שיותר ויותר קבוצות משחקות עם סנטרים גבוהים שיכולים גם לקלוע מבחוץ: "בארבע השנים שלי ב-NBA ראיתי סנטרים ענקיים שקולעים מחוץ לקשת, וזה הגיע עכשיו גם ליורוליג. זה מאתגר אותנו כקבוצה. גם אנחנו מנסים לשחק ככה, ונפגוש את ריאל שבכלל משחקת בהרכבים גבוהים מאוד עם קלעים".