אליצור רמלה ממשיכה לחזק את עצמה לקראת משחקי שמינית ורבע גמר היורוקאפ בשבוע הבא. אחרי שצירפה את האוקראינית לודמילה נאומנקו, מוליכת ליגת העל לנשים הודיעה היום (שלישי) על החתמתה של דניאל דיאמנט. זאת כמובן רק למפעל האירופי, שייערך ב'בועה' באחת ממדינות אירופה ב-17 במרץ.
דיאמנט (29, 1.92 מ') זכתה עם רמלה בדאבל שלה לפני שנתיים. נסים רון, המנהל המקצועי של הקבוצה, אמר: "ביקשנו מדיאמנט להצטרף אלינו כדי לחזק את הקבוצה באירופה. היא מצויה בקשרים מצויינים עם מאמנת הקבוצה שירה העליון, שאימנה אותה בעבר במשך שלוש שנים. אני בטוח שהחיבור שלה עם הקבוצה יהיה מהיר".

1 צפייה בגלריה
שירן צעירי דניאל דיאמנט אליצור רמלה גביע המדינה כדורסל נשים
שירן צעירי דניאל דיאמנט אליצור רמלה גביע המדינה כדורסל נשים
דניאל דיאמנט ושירן צעירי עם גביע המדינה לפני שנתיים
(צילום: עוז מועלם)
דיאמנט ונאומנקו יערכו את הבכורות שלהן בקבוצה בשמינית גמר היורקאפ נגד אלופת שווייץ, פריבור. משחקי שמינית ורבע הגמר ייערכו בין ה-16 ל-18 במרץ ויתקיימו בארבע 'בועות' ברחבי אירופה. אם רמלה תעבר את השווייצריות - היא תתמודד מול המנצחת בין קרולו הצרפתית לסגד ההונגרית.
פרייבורג סיימה את שלב הבתים עם מאזן 1:2 ודורגה שנייה בבית שלה. השחקניות הבולטות שלה הן הגארדית האוסטרלית אליסון קוניג והפורוורדית האמריקאית טנישה אדרלי. רמלה, מנגד, סיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם (0:2) אחרי ניצחונות משכנעים - 61:80 על מישקולץ' ההונגרית ו-64:97 על אורמנספור הטורקית, מארחת ה'בועה' באנקרה.