במכבי תל אביב כבר חשבו שייצאו לדרך חדשה, אבל אמש (שבת) הגיע ההפסד הראשון העונה בליגת העל, 79:76 להפועל חולון שגרם שוב לנסיגה.
בעקבות זאת התנופה מהניצחון על הכוכב האדום בלגרד ביורוליג נעצרה. לצהובים שוב אין הרבה זמן לנוח וכבר מחר (שני, 21:00) הם יתארחו בנס ציונה ולאחר מכן ימריאו לספרד לקראת המשחק מול באסקוניה ביום חמישי.  
4 צפייה בגלריה
מכבי ת"א שוב לא שיכנעה
מכבי ת"א שוב לא שיכנעה
מכבי ת"א שוב לא שיכנעה
(צילום: ראובן שוורץ)
חלק מהשחקנים של יאניס ספרופולוס סובלים בעיקר מירידה ביכולת, ביניהם טיילר דורסי שכלל לא נרשם למשחק אתמול, אחרי שהיה חלש מאוד בארבעת המשחקים האחרונים ביורוליג ונראה חסר מוטיבציה. גם דראגן בנדר לא נרשם ועדיין לא מצליח להרשים.
עוז בלייזר עובר תקופה לא טובה ואתמול תרם רק 7 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-25 דקות, הרבה פחות ממה שציפו ממנו בזירה המקומית. גם אנטה ז׳יז׳יץ׳ המשיך להפגין רכות בהגנה. הפעם הוא סיים עם 2 נקודות בלבד (מהעונשין), מה שכמובן מאוד מדאיג את הקבוצה לקראת המשחקים הבאים ביורוליג.  
4 צפייה בגלריה
וילבקין היה עצבני, ז'יז'יץ' הפגין רכות בהגנה
וילבקין היה עצבני, ז'יז'יץ' הפגין רכות בהגנה
ווילבקין היה עצבני, ז'יז'יץ' הפגין רכות בהגנה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שפעם נוספת היה נראה עצבני ולקח קשה את ההפסד, בדיוק כמו שקרה בהפסדים האחרונים, היה סקוטי ווילבקין שיצא בחמש עבירות לקראת הסיום. העצבים שלו התבטאו בעיקר בשניות האחרונות אחרי שאנג'לו קלויארו ספג עבירה והוא נצפה מגלגל את הכדור לעבר השופטים, ספק בכוונה. הכדור פגע באחד השופטים, גיא שמואלי, שהחליט לוותר לו.   הפעם החליט הצוות המקצועי, בשיתוף הצוות הרפואי, לתת מנוחה לעומרי כספי. ג׳ון דיברתולומאו ויובל זוסמן, שחזר לראשונה אחרי ארבעה חודשים וחצי, צריכים להסיר חלודה ולחזור לקצב המשחק, אך למרות היכולת הדלה, במכבי ת״א מרוצים מחזרתם, בעיקר בגלל הרוטציה הרחבה יותר שספרופולוס מקבל במשחקים האחרונים.
4 צפייה בגלריה
יובל זוסמן
יובל זוסמן
עדיין חלוד. יובל זוסמן
(צילום: ראובן שוורץ)
"לא התחלנו היטב את המשחק", הודה ספרופולוס, "אבל הצלחנו לחזור למשחק עם ריכוז טוב יותר ומשחק טוב יותר התקפית והגנתית. היינו צריכים לפתוח את המשחק בצורה אחרת. אנחנו צריכים למצוא את הכימיה בין כולם, כי יש לנו רוטציה שונה בליגה מאשר ביורוליג. יש לנו גם שחקנים שחזרו מפציעה והם לא בכושר הכי טוב שלהם".  
על החזרה של זוסמן אמר המאמן היווני: "זה מאוד חשוב, כי אנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו. זה מה שרצינו מתחילת העונה, שיהיה לנו את הסגל המלא. יש לנו את יובל ששיחק משחק ראשון עכשיו בדצמבר, דיברתולומאו שרק משחק במשחקים האחרונים וכספי שעדיין לא מוכן לשחק פעמיים בשבוע. אני מאמין שהם יוכלו לעזור לנו כאשר הם יחזרו לכושר".
4 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
"היינו צריכים לפתוח בצורה אחרת". ספרופולוס
(צילום: ראובן שוורץ)