הפועל תל אביב ממשיכה במסע החיפושים שלה אחרי רכז זר שיסייע לה במאבקי ההישרדות בליגת העל. לאחרונה שמו של פול סטול עלה כאפשרות ריאלית לחיזוק הקבוצה, אך במקביל הרכז בן ה-35 מחזיק בהצעות נוספות מישראל וכן מחו"ל.
סטול סיים אתמול (שישי) באופן רשמי את חוזהו במטרופוליטנס, קבוצתו הצרפתית של תומר גינת. הוא הגיע אליה לתקופה קצרה אחרי שברנדון בראון נפצע, וכעת שהחלים הוחלט לשחררו.
2 צפייה בגלריה
פול סטול
פול סטול
סטול. ילבש את הגופייה האדומה?
(צילום: יאיר שגיא)
זאת לא הפעם הראשונה שהאדומים מתעניינים בסטול. גם בעונה שעברה, אחרי פתיחה רעה, שמו עלה, אבל בסופו של דבר הפועל ת"א העדיפה להחתים את מארק ליונס. סטול בסופו של דבר הגיע למכבי אשדוד - וירד איתה ליגה למרות מספרים יפים שכללו 16.8 נקודות, 8.8 אסיסטים, 3.7 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות.
סטול הגיע לראשונה לישראל בעונת 2012/13, וזכה עם מכבי חיפה באליפות ההיסטורית שלה. לאחר מכן נדד ברחבי העולם ושיחק בין השאר בסראטוב וקאזאן הרוסיות, בטרבזונספור הטורקית, לימוז' וכן בליגות במרכז אמריקה. בחודש נובמבר האחרון הספיק עוד לזכות באליפות מקסיקו.
2 צפייה בגלריה
סטול. החל את דרכו בארץ במכבי חיפה
סטול. החל את דרכו בארץ במכבי חיפה
סטול. החל את דרכו בארץ במכבי חיפה
(צילום: AP)
שם נוסף שעלה, אבל נראה לפחות כרגע יקר לאדומים הוא ג'רמי פארגו, שמחזיק גם בהצעה ממכבי ראשון לציון וקרוב לחתום בשורות המועדון. במקביל, הפועל ת"א מחפשת גם פורוורד שיחליף את ג'יי פי טוקוטו, כאשר עד לאחרונה היה נראה שמי שיגיע לקבוצה הוא דונטה סמית', שאמור לעזוב את מכבי חיפה.