צפו במכבי ת"א זוכה באליפות

אחרי שכבר דווח בתקשורת הספרדית כי סיכם בריאל מדריד, אנטה ז'יז'יץ' מתקרב דווקא לקבוצה אחרת - מכבי ת"א.
לפני כחודש דיווחים ברחבי אירופה טענו שהסנטר כבר סגר את תנאיו בריאל למספר עונות, אבל בעקבות לחץ של הצהובים הוא חידש את המגעים ונראה שהוא קרוב כעת לאלופה הישראלית. מכבי הציעה 800 אלף דולר לעונה. ז'יז'יץ' (23, 2.08 מ') שיחק בעונה האחרונה בקליבלנד והעמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק.
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
פניית פרסה? ז'יז'יץ'
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
ז'יז'יץ' בפעולה בליגה הטובה בעולם
(צילום: AP)
ז'יז'יץ', בוגר מחלקת הנוער של ספליט, שיחק בתחילת הקריירה בציבונה זאגרב וגוריצה, כולל עם אחיו אנדראה, שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג ב-2014. הוא נבחר בדראפט 2016 במקום ה-23 על ידי בוסטון, אך נותר עונה נוספת באירופה ושיחק במדי דרושפאקה של דייויד בלאט. במדי הסלטיקס לא שיחק אפילו משחק אחד ומיד הועבר בטרייד לקליבלנד כחלק מהטרייד של קיירי ארווינג.
בשלוש העונות שלו במדי הקאבס הוא שותף ב-121 משחקים (שמונה מהם בפלייאוף) ורשם 6 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בקצת יותר מ-13 דקות על הפרקט.

דיברתולומאו ימשיך

קפטן מכבי ת"א, ג׳ון דיברתולומאו, נמצא על סף סיכום על חוזה מחודש בקבוצה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. החתימה הרשמית צפויה להיערך בתחילת השבוע.
הגארד (29, 1.83 מ') סיים את החוזה שלו במדים הצהובים לאחר שלוש עונות, אחרי שהעונה הסתיימה ביום שלישי האחרון עם אליפות, ראשי הצהובים התחילו עימו במשא ומתן מחודש, כששני הצדדים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות.
3 צפייה בגלריה
ג'ון דיברותולמאו מול מייק ג'יימס
ג'ון דיברותולמאו מול מייק ג'יימס
ג'ון דיברותולמאו. ימשיך
(צילום: אורן אהרוני)
דיברתולומאו נפצע בחודש דצמבר האחרון כשקרע את שריר החזה והיה אמור לסיים את העונה. עם מאמץ רב הוא החלים והיה אמור להשתתף בחודשיים האחרונים של הליגה, אולם אז נפגע במהלך האימון בגיד האכילס ולא לקח חלק בסיום העונה.
יש לציין שהתנאים הכספיים בין הצדדים כבר סוכמו, אך מה שנשאר לסגור, ולכן החתימה הסופית מתעכבת, זה את כל התנאים בסעיפי היציאה שקשורים לפציעות שונות ולמצבו הבריאותי. דיברתולומאו העמיד ב-8 משחקים בזירה המקומית ממוצעים של 7.9 נקודות עם 2.9 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים. ביורוליג רשם 7.8 נקודות עם 1 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע ל-13.5 דקות ב-12 משחקים.
פורסם לראשונה: 11:06, 01.08.20