השינויים בהפועל תל אביב קרובים מאוד. ל-ynet נודע כי האדומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הפורוורד ג'יי.פי טוקוטו (27, 1.98 מ'), שזכור מהקדנציות שלו בהפועל אילת ועירוני נס ציונה. בקבוצה מחפשים זרים מוכחים עם ניסיון בליגה, שלא יצטרכו זמן כדי להתאקלם, וטוקוטו עונה לקריטריונים הללו.
זה לא סוד שבמועדון לא מרוצים מהזרים שלהם, ומי שישלמו את המחיר ככל הנראה הם רג'י אפשואו או ג'ון דיבלר, שטוקוטו משחק על העמדות שלהם (4-3). מנגד, אחת הבעיות העיקריות של הקבוצה העונה היא הקליעה מחוץ לקשת, אספקט בו טוקוטו לא מצטיין בלשון המעטה.
4 צפייה בגלריה
טוקוטו בדרך לשתי נקודות
טוקוטו בדרך לשתי נקודות
טוקוטו במדי נס ציונה
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
רג'י אפשואו
רג'י אפשואו
אפשואו. ישלם את המחיר?
(צילום: פיב"א)
4 צפייה בגלריה
ג'ון דיבלר, דניאל קופרברג
ג'ון דיבלר, דניאל קופרברג
או אולי דיבלר?
(צילום: אורן אהרוני)
בהפועל ת"א מתכוונים כן לתת צ'אנס לזרים עד לפגרת הנבחרות, אבל במידה שבמשחק מחר (חמישי, 19:00) בבית מול נס ציונה תהיה קטסטרופה נוספת, בדומה למה שקרה נגד גלבוע/גליל (88:68), לא מן הנמנע כי במועדון יזרזו את העניינים.
טוקוטו, בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה, הוחתם בישראל בקיץ 2018 על ידי אילת, וסיפק מספרים נהדרים שכללו 13.5 נקודות, 7.6 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ו-1.6 חטיפות ב-28 דקות.
4 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
קסטריטיס. מבין שהקבוצה צריכה שינוי
(צילום: ראובן שוורץ)
בעקבות היכולת הטובה באילת, חתם הפורוורד על חוזה בבורגוס הספרדית, אך לצערו לא הצליח להרשים ועזב בינואר 2020. אחרי מספר ימים כבר חתם בעירוני נס ציונה. ב-12 משחקים במדי הכתומים בעונה החולפת הוא תרם 13.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים ו-2.3 חטיפות.