במינהלת הליגה ערכו היום בבוקר (שישי) ישיבת דירקטוריון בה הוחלט על פתרון במידה והמצב הביטחוני לא ישתפר. המשחקים שנותרו עד לסיום העונה ישוחקו ב'בועה' בעיר באילת, שם יתקיימו שלושה משחקים ביום על מנת לסיים את העונה הכי מהר שאפשר. למרות הפתרון, ישנם עדיין קולות של עזיבה מצד שחקנים זרים, שחלקם שכבר מחפשים טיסות לארצות הברית. הנה תמונת המצב מבחינת הקבוצות.
הקבוצה שנפגעת בצורה הכי קשה מהמצב היא הפועל ירושלים, כאשר סטנסון קיד, ריי מקאלום, טיישון תומאס ומלקולם היל אמורים לעזוב את הארץ כבר מחר. בישראל יישארו נכון לעכשיו סוליאמן בריימו כריס קרמר ואנדרו יודי, שמשמש כשחקן אימונים.
2 צפייה בגלריה
תומאס ובלאט
תומאס ובלאט
תומאס. עוזב
(צילום: ראובן שוורץ)
קבוצה נוספת שמתמודדת עם סיטואציה מורכבת היא הפועל באר שבע. נכון לעכשיו לא ידוע על שחקנים שיעזבו את ישראל, אך הזרים סובלים מהמצב בעיר ומעשרות האזעקות שכבר נשמעו והביעו את חששם בפני הנהלת המועדון.
מכבי ראשון לציון תצטרך להמשיך ללא דריל מונרו וג'רמי פארגו, שיטוסו גם כן לארה"ב. בבני הרצליה מנסים לשכנע את טרל פארקס להישאר בכל זאת למרות שהוא כבר הביע את רצונו לעזוב.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון באימון
שחקני הפועל חולון באימון
שחקני הפועל חולון באימון. כולם נשארו בישראל
(צילום: הפועל חולון)
ביתר הקבוצות, לרבות מכבי תל אביב, הפועל חולון שאף התאמנה היום כרגיל והפועל אילת, לא ידוע בשלב זה על שחקנים זרים שביקשו לעזוב. שחקני הפועל תל אביב ימריאו כבר ביום ראשון לאילת.
בנס ציונה לנים בינתיים בטבריה ועברו להתאמן באולם בית הירח ובקבוצות הצפוניות (מכבי והפועל חיפה, נהריה וגלבוע/גליל) שם המצב הביטחוני פחות בעייתי לא נרשמה עזיבה כלשהי.