הפועל ירושלים יצאה אתמול (חמישי) מאולם הדרייב אין ברגשות מעורבים. מצד אחד מרוצים אחרי שהצליחו לסיים את תקופת ההכנה עם חמישה ניצחונות רצופים והעפלה לחצי גמר גביע ווינר אחרי ניצחון קליל 80:93 על הפועל אילת, אבל מצד שני מודאגים לאור הפציעות רגע לפני שהם יוצאים לאתונה לקראת טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב״א.
רק לאחרונה התבשרו בהפועל ירושלים בחדשות הרעות על פציעתו של ג׳ייקובן בראון שיושבת לפחות לחודשיים הקרובים, מה שאילץ אותם למצוא לו מחליף. אומנם הקבוצה התחזקה בדמותו של ניקוס פאפאס, אבל הגארד היווני עוד לא ערך אפילו אימון אחד עם הקבוצה בזמן שהטורניר מתחיל כבר ב-30 בספטמבר. בעקבות כך הקבוצה הקדימה את הטיסה שלה ליוון משבת בערב לצהריים, על מנת שפאפאס יוכל לערוך איתם כבר את אימון הערב. לקראת הטיסה הקבוצה ערכה שתי בדיקות קורונה לכל הצוות והשחקנים שיצאו שליליות.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון צופה בחברים מהיציע
(צילום: ראובן שוורץ)
אמש, קצת אחרי תחילת המשחק, טיישון תומאס נפל על פניו, שבר את שיניו הקדמיות ופתח את הגבה. הפרצופים של אנשי ירושלים הפכו לחיוורים כשהוא ירד לחדר הלבשה לקבל טיפול והתאוששו מדפיקות הלב אחרי שהפורוורד חזר לפרקט. אבל זה לא הסתיים כאן, תומאס התחיל לחוש בכאבים בכף רגלו. בפעם הראשונה הוא ירד לספסל על מנת שהצוות הרפואי יחבוש לו את הרגל, ניסה לחזור לשחק אבל עדיין הרגיש כאב שהציק לו בתנועה. הפורוורד נשלח אל חדר ההלבשה על מנת לקבל אבחון ספציפי יותר מהרופא, משם כבר חזר על אזרחי ולא שותף עוד על מנת לא לסכנו. השחקן שערך הבוקר צילום קיבל בשורות טובות, וצפוי לחזור להתאמן ביום ראשון.
3 צפייה בגלריה
טיישון תומאס
טיישון תומאס
במועדון מקווים שהפציעה לא חמורה. טיישון תומאס
(צילום: ראובן שוורץ)
״מרגיש טוב, אנחנו מתגבשים כקבוצה. קצת קשה כי איבדנו את ג׳ייקובן ועכשיו אני מקווה שטיישון יהיה בסדר״, אמר תמיר בלאט שסיים את הערב עם 15 נקודות ו-11 אסיסטים. ״זה לא קל כל עניין הסגר, אחרי שסוף סוף חזרנו לכדורסל. פתאום לשמוע את כל הדברים האלה זה מעצבן ומאכזב, אנחנו מקווים להישאר הכי מרוכזים שאפשר, הראש שלנו כבר באתונה, אני מקווה שהניצחון הזה נתן לחברים ביטחון״.
עודד קטש הוסיף: ״אנחנו מחכים לראות מה קורה עם טיישון, אם הפציעה לא חמורה והוא יוכל לחזור לאימונים מהר אז אנחנו יוצאים מהמשחק הזה טוב יחסית. כזה דבר עוד לא ראיתי, הוא גם שבר את השיניים, פתח את הגבה ונפצע באכילס באותו מהלך, זה באמת יוצא דופן".
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
לפעמים יש ימים של חוסר מזל. קטש
(צילום: ראובן שוורץ)
"לפעמים יש ימים כאלה של חוסר מזל, נקווה שזה לא חמור. אני לא יכול להגיד שאנחנו מגיעים לאתונה בשיא שלנו, קבוצות כמו בורגוס נמצאות כבר במשחק שלישי בליגה המקומית שלהן, אז ברור שיש להן יתרון, אבל זה לא אומר שלא נרצה לנצח. אנחנו יודעים לתפקד בסיטואציה הזאת, יש לנו כמה ימים להכניס את פאפאס לעניינים על מנת שיוכל לתת לנו דקות משמעותיות״.