צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ - מכבי ת"א
מופתעים? אחרי סנדי כהן, אנג'לו קלויארו ואמארה סטודמאייר (פעמיים), עוד שחקן של מכבי ת"א הפר את תנאי הבידוד. הפעם מדובר בטיילר דורסי. הגארד נצפה כשהוא מטייל בקניון בתל אביב ובעקבות כך קבוצתו נקנסה ב-30 אלף שקל על ידי מינהלת הליגה.
"צר לנו שלמרות העליה הגבוהה בתחלואה, שוב שחקן של מכבי תל אביב הפר את הנחיות הבידוד והסתובב בקניון כשהוא מסכן את עצמו ואת חבריו לקבוצה בהדבקה. אנו מבקשים ממכבי תל אביב לרענן את הנהלים לשחקני הקבוצה. אנו נאלצים לקנוס את הקבוצה ב-30 אלף שקלים נוספים. אנו מבקשים מכל הקבוצות לחדד את הנהלים לשחקנים כדי שנוכל לסיים את העונה בצורה ספורטיבית בעוד 27 ימים", נמסר מהמינהלת.
1 צפייה בגלריה
דורסי מאוכזב
דורסי מאוכזב
גם הוא הפר בידוד. דורסי
(צילום: ראובן שוורץ)
ואם זה לא מספיק, במכבי ת"א עסוקים גם בתקרית נוספת מחוץ למגרש. במועדון קיבלו בהפתעה את התקרית במגרש החנייה מחוץ לבית מכבי בסיום ה-92:90 אמש (חמישי) למכבי ראשון לציון, כאשר סקוטי ווילבקין זרק בקבוק מים לכיוונו של אוהד.
"אולי קיללו אותו והוא התעצבן אבל זה עדיין לא נותן לו את הלגיטימציה להעיף חפץ על אדם אחר", אמר גורם במועדון. "כל המשחק שחרר הרבה אמוציות אצל כולם, אבל יש גבול שלא צריך לעבור אותו". בעקבות התקרית במכבי יערכו לגארד שיחת בירור.