מכבי אשדוד אמורה להתארח ביום ראשון (19:00) בהיכל מנורה מבטחים למשחק חוץ מול האלופה מכבי תל-אביב במשחק החזרה של הליגה אחרי פגרת הקורונה הכפויה. אך כרגע קיים חשש מביטול המשחק ואולי אף השפעה על המשך המשחקים.
מאמן הקבוצה עמית תמיר קם עם חום של 39 מעלות ולא התייצב לאימון הקבוצה. מאוחר יותר נשלח לבדיקת קורונה על מנת לקבוע סופית האם מדובר בתסמין של הנגיף. נכון לעכשיו טרם הגיעו תוצאות.
1 צפייה בגלריה
עמית תמיר
עמית תמיר
נשלח לבידוד. עמית תמיר
(צילום: מינהלת הליגה)
באשדוד אמרו כי לאחר שיחה עם המינהלת סוכם כי שני הצדדים יחכו עד תוצאת הבדיקה, כשעדיין לא ידוע מה יקרה במידה שהתוצאה תהיה חיובית.
שחקן נוסף שנשלח למנוחה הוא הגארד צוף בן משה, שהתלונן על סחרחורות וכאבי גרון, וגם הוא צפוי לעבור בדיקה, אך בנוגע אליו, באשדוד מניחים כי לא מדובר במשהו חריג.
אתמול אשדוד ניצחה במשחק אימון את מכבי חיפה 84:80 ברוממה, וגם אצל הירוקים ממתינים לתוצאות הבדיקות של בן משה ותמיר, שבינתיים נמצאים בבידוד.
מהמינהלת נמסר: "מאמן מכבי אשדוד עמית תמיר ושחקן הקבוצה צוף בן משה לא הרגישו טוב הבוקר. המינהלת עידכנה את אנשי משרד הבריאות. המאמן נבדק היום בדיקה לגילוי קורונה והשחקן ייבדק מחר בבוקר. אנו נחכה לתוצאות ונפעל בהתאם במהירות וביעילות. עד להגעת התוצאות השחקן והמאמן נמצאים בבידוד ולא יתאמנו עם הקבוצה".