במכבי ת"א יצאו אתמול (ראשון) מאושרים מהיכל מנורה מבטחים, אחרי שהעפילו לחצי גמר גביע המדינה אחרי 64:82 קליל על הפועל ת"א.
בזירה המקומית בשבועיים האחרונים הצהובים נראים טוב. הזכייה בגביע ווינר, הניצחון האחרון בליגה על הפועל ירושלים וכאמור הטיול מול האדומים. בקבוצה מקווים שהמומנטום יימשך גם ביורוליג, שם מכבי די מגמגמת וביום חמישי היא תתארח אצל אלבה ברלין.
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ' חוגג עם החברים
אנטה ז'יז'יץ' חוגג עם החברים
ז'יז'יץ' חוגג עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ'
אנטה ז'יז'יץ'
משחק מרשים, גם אם זה מול הפועל ת"א. ז'יז'יץ'
(צילום: עוז מועלם)
המחמאות אתמול הלכו לכיוונו של אנטה ז'יז'יץ', שרשם שיא קריירה במדים - 26 נקודות - והוסיף גם 13 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. "זה לא רק אני", אמר ז'יז'יץ'. "החברים שלי לקבוצה מצאו אותי לליי-אפים קלים והטבעות. הם הכניסו אותי למשחק ממש מהר".
הסנטר הקרואטי הגיע למשחק הזה עם קוף על הגב מבחינת היכולת ההתקפית, מאחר ובמשחקים האחרונים ביורוליג ירד משמעותית בתפוקה וקיבל פחות קרדיט מיאניס ספרופולוס, שהעדיף את אותלו האנטר על הפרקט ברגעים המכריעים. אך עם פציעתו של האנטר, שמושבת לשבועיים, לספרופולוס לא הייתה ברירה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א
ועכשיו: אלבה ברלין מחכה. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"גם בתקופה הפחות טובה שלי דיברו איתי והחזירו לי את הביטחון", סיפר '׳יז'יץ'. "במשחקים האחרונים הדברים פשוט נפתחו מחדש".
אנג׳לו קלויארו, שסיים את הערב עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, הוסיף: "לא זכיתי עדיין בקריירה שלי בגביע, אני רוצה מאוד לזכות באחד. במכבי ת"א זה סטנדרטי, זאת קבוצה שרוצה תארים".