ביום רביעי האחרון ספגה מכבי תל אביב את אחד ההפסדים המביכים של העונה הנוכחית, 84:81 לווילרבאן, אחת הקבוצות החלשות ביורוליג. אחרי המפלה בצרפת, הצהובים ינסו להתאושש הערב (22:00) דווקא במשחק החוץ הקשה מול ברצלונה.
השחקנים של שרונס יסיקביציוס מוליכים את הטבלה עם מאזן מרשים של 3:11. למרות זאת, כוכב מכבי לשעבר מבהיר שהוא ושחקניו לא מתכוונים להקל ראש ביריבה.
צפו באימון מכבי ת"א בברצלונה
(צילום: מכבי תל אביב)
"יש למכבי תל אביב הגנה חזקה והיא משחקת כדורסל נכון, לא מגיע לה להיות בתחתית", אמר שאראס לקראת ההתמודדות. "נכון שהמאזן שלה הוא 9:5, אבל הממוצעים שלה חיוביים. היא קלעה יותר מאשר ספגה וזה אומר הרבה על הרמה שלה".
ניק קלאת'ס אמר: "למכבי תל אביב יש איכות וניסיון. הם כבר עובדים שנתיים ביחד. המפתח יהיה בהגנה ונצטרך למנוע מהם מצבי קליעה".
1 צפייה בגלריה
שאראס
שאראס
"הממוצעים של מכבי ת"א חיוביים, זה מעיד על הרמה שלה". שאראס
(צילום: EPA)
מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס: "אנחנו משחקים מול מוליכת הטבלה ביורוליג. ברצלונה, בעיקר באולם הביתי שלה, משחקת באינטנסיביות גדולה משני צידי הפרקט. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות ולהסתגל למהירות שלהם. לעקוב אחרי תוכנית המשחק שלנו ולשחק חכם התקפית והגנתית".
סקוטי ווילבקין: "במשחק האחרון ספגנו הפסד קשה, אבל אנחנו צריכים לשים את זה מאחורינו ולהגיע מוכנים למפגש מול אחת מהקבוצות הכי קשוחות ביורוליג. לברצלונה יש הרבה נשקים, זאת העבודה שלנו לעצור אותם".
עומרי כספי, שקיבל מנוחה בשבוע האחרון, אמור לשחק.