בהפועל חולון מקווים מאוד שיקבלו את אירוח הפיינל 8 של ליגת האלופות מפיב"א בתחילת חודש מאי בעיקר מכיוון שישראל היא נכון לעכשיו המדינה היחידה באירופה שבה ניתן להכניס כמות גדולה יחסית של קהל לאולמות בצל הקורונה.
במועדון מאמינים שהעובדה שעירוני נס ציונה קיבלה את אירוח הפיינל פור של היורופקאפ שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה בסוף אפריל, לא מחבלת בסיכויים שלהם לאחר את האירוע במפעל הבכיר של פיב"א.
3 צפייה בגלריה
אלי כהן בריאיון באולפן
אלי כהן בריאיון באולפן
שר המודיעין, אלי כהן
(צילום: הדר יואביאן)
כזכור, לא מזמן הצליחו האוהדים באמצעות קמפיין מימון המונים לגייס מאות אלפי שקלים עבור המועדון כדי שיוכל לרשום חמישה זרים למסגרות המקומיות.
אולם כדי שזה יקרה חולון קודם כל צריכה להשיג מימון מהעירייה וכן מהמדינה שיסייעו לה לארח את האירוע. מי שהחלו בקמפיין לזירוז העניינים הם אוהדי הקבוצה, שכבר פנו במכתבים לשר הספורט חילי טרופר, לראש עיריית חולון, מוטי ששון, ליו"ר הטוטו שבתאי צור, וגם לשר אלי כהן, תושב העיר חולון, שיסייעו בנושא.
3 צפייה בגלריה
דה זאו והחברים חוגגים
דה זאו והחברים חוגגים
שחקני חולון
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
אוהדי חולון
(צילום: ראובן שוורץ)
שר המודיעין, אלי כהן, פנה בעצמו במכתב לטרופר, בו נאמר בין היתר: "קבוצת הכדורסל של הפועל חולון רשמה הישג ספורטיבי היסטורי והצליחה לעלות לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. לאור עלייתה ההיסטורית של הפועל חולון, ועל רקע נגיף הקורונה כאשר באירופה לא ניתן לארח משחקים עם קהל, נוצר חלון הזדמנויות חד פעמי להביא את משחקי הגמר לישראל".
"אירוח משחקי הגמר בישראל, מעבר לחשיבות הספורטיבית, יתרום למדינה במימד ההסברתי שהינו בעל ערך שיווקי, הן בתחום הקורונה והן בתחום התיירות. על רקע האמור לעיל, הירתמות משרד התרבות והספורט לגיוס התקציב הנדרש לאירוח המשחקים היא חיונית, שכן זאת הזדמנות שאסור להחמיצה".
ראש עיריית חולון, מוטי ששון, פנה כבר למנכ"ל פיב"א וביקש: "קדמו את אירוח הפיינל 8 בחולון. יש לנו היכל מהיפים באירופה ורק בישראל אפשר יהיה לקיים משחקים מול אלפי אוהדים".