הפועל חולון בנתה סגל מעניין מאוד לקראת העונה החדשה, שבינתיים מציג יכולת גבוהה בליגה הבלקנית וגם העפיל לחצי גמר גביע ווינר בשבת (20:00) מול הפועל ירושלים. לקראת ההתמודדות מול האדומים, פתיחת הליגה וההשתתפות בליגת האלופות של פיב"א, ערכה חולון אחר הצהריים את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה, שמכורח הנסיבות נערכה באמצעות הזום.
"אנחנו נרגשים מאוד לפתוח את העונה ומרגישים כאילו אנחנו ביחד חצי שנה, אבל עדיין לא היה משחק רשמי אחד", פתח ואמר הקפטן גיא פניני. "יש פה חיבור טוב מאוד מההתחלה, ורואים את זה גם באימונים וגם במשחקי ההכנה שעשינו. נקווה שזה ימשיך לעונה עצמה".
5 צפייה בגלריה
גדי רבינוביץ', סטפנוס דדאס, גיא פניני
גדי רבינוביץ', סטפנוס דדאס, גיא פניני
הדובר גדי רבינוביץ', סטפנוס דדאס וגיא פניני
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
5 צפייה בגלריה
לנציאנו מגיע לישיבה
לנציאנו מגיע לישיבה
איתן לנציאנו
(צילום: עוז מועלם)
יושב הראש איתן לנציאנו התייחס לכספי רשת הביטחון שעדיין לא הגיעו ומקשים על כל הקבוצות, וגם סיפר על פתרון מעניין שמצאו הסגולים בינתיים: "אני רוצה לשמור את הנתונים המדויקים אצלנו, אבל כן, יש אוהדים שעוזרים ושמים כסף ובזכותם אנחנו נמצאים במצב יחסית בסדר בנקודת הזמן הזאת. אבל נצטרך יותר מזה כדי להתקדם בעונה הזו. אנחנו נמשיך בגיוס ההמונים".
המאמן סטפנוס דדאס דיבר על בניית הסגל, והעובדה שלקבוצה אין יותר מדי עומק בעמדת הסנטר: "הפילוסופיה שלי תמיד הייתה לשחק עם סגל קצר, שכל אחד יודע את התפקיד שלו ומשחק הרבה דקות. בשביל זה צריך שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. אני לא מסכים שאין לנו פיזיות בסגל, כי יש לנו פורוורדים שיכולים לשמור על כל עמדה. נכון שאין לנו סנטר, אבל זה בכוונה כי ככה אנחנו יכולים לתקוף את הקבוצה היריבה עם היתרון הזה שלנו שיהפוך לחסרון שלהן. צריך להתייחס גם לתקציב שלנו שהשתנה וגם היה פקטור בבניית הסגל. נכון שאי אפשר ככה לנצח כל משחק, אבל ננצח את הרוב עם הפילוסופיה הזאת".
5 צפייה בגלריה
אוהדי חולון
אוהדי חולון
אוהדי חולון
(צילום: עוז מועלם)
במשחקי ההכנה חולון הראתה יכולת מרשימה מחוץ לקשת והפתיעה לא מעט, על כך אמר דדאס: "אנשים נוטים לראות רק את הזריקות לשלוש שלנו, כי זה מה שמושך את העין, אבל רק מי שנכנס לפרטים הקטנים רואה שיש לנו מעבר לזה. מעטים רואים שיש לנו גם את האחוז הטוב ביותר ל-2 נקודות. אין לנו מה לקנא בסגלים של קבוצות אחרות. הבאנו שחקנים עם אופי שנלחמים, ואפשר היה לראות את זה נגד גלבוע/גליל שהתחלנו לא טוב ולאט לאט השתפרנו וניצחנו".
פניני התייחס גם כן לזריקות מחוץ לקשת: "זה לא שאנחנו באים לאימון ומתאמנים רק על שלשות, אני חושב שהאופי של השחקנים וגם המאמן כמובן מוביל אותנו להמון זריקות פנויות לשלוש. יש לנו שחקנים עם קליעה מאוד טובה, אפילו בעמדת הסנטר כשאייזאה מיילס משחק שם. שיחקתי בהמון קבוצות עם הרבה קלעים, שעונה אחת אתה זורק יותר, עונה אחת פחות. לפעמים זה נראה פראי, אבל זה באמת חלק מהשיטה שלנו ומהפילוסופיה של סטף".
5 צפייה בגלריה
אייזאה מיילס
אייזאה מיילס
מיילס. מתקשה להחטיא מחוץ לקשת
(צילום: רז גליל, מינהלת הליגה)
בשבוע הבא תחל חולון גם את השתתפותה בליגת האלופות, אחרי שהפורמט של המפעל שונה בעקבות הקורונה מבתים של שמונה קבוצות לארבע בלבד כדי לאפשר דחיית משחקים במקרה של הידבקות בנגיף, מה שהקטין את כמות המשחקים מ-14 ל-6 בלבד. "מבחינה סטטיסטית שינוי הפורמט יכול לעזור לנו להעפיל שלב, או לפחות מעלה את הסיכויים", אמר פניני. "צריך לזכור שיש קבוצות חזקות בבית שלנו והתחרות תהיה קשה. אנחנו מתחילים בשבוע הבא נגד אא"ק אתונה, שהיא אחת הקבוצות הטובות במפעל. הפסד אחד לא מתוכנן ואין לך מקום לתקן, אז ככה שזה לשני הכיוונים".
דדאס הוסיף: "העובדה שחולון אף פעם לא העפילה לשלב השני בליגת האלופות נותנת לנו מוטיבציה גבוהה להצליח. העונה יש לנו את האיכויות כדי לעשות את זה. אא"ק היא הפייבוריטית למקום הראשון, ואנחנו נלחם מול שולה ומינסק על המקום השני. לכל השלוש יש סיכוי שווה להעפיל".
5 צפייה בגלריה
בורדיון חותם על החוזה בחולון
בורדיון חותם על החוזה בחולון
בורדיון במשרדי הקבוצה
(צילום: באדיבות הפועל חולון)
לאחר מכן הודיעה חולון רשמית על צירופו של פרדריק בורדיון בחוזה לחודש בעקבות הפציעות של יוגב אוחיון (קרסול) ועודד ברנדוויין (ברך).