הפועל חולון קיבלה בצהריים (שישי) הגרלה קשה מאוד ברבע גמר ליגת האלופות. הסגולים יתמודדו מול אלופת המפעל המכהנת, בורגוס הספרדית. המשחק ייערך באולמה של ניז'ני נובגורוד שנבחרה לארח את אירוע הפיינל 8 של המפעל בתחילת חודש מאי.

שאר משחקי רבע הגמר

טנריף - שטרסבורג
ניז'ני נובגורוד - סראגוסה
נימבורק - קרשיאקה
במידה שחולון תחלוף על פני בורגוס היא תתמודד מול המנצחת בין טנריף הספרדית לשטרסבורג הצרפתית.
2 צפייה בגלריה
שחקני חולון
שחקני חולון
שחקני חולון
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, חולון הגישה בקשה לארח את הפיינל 8 יחד עם הרוסים, ולמרות שהצליחה לגייס את משרד הספורט, איגוד הכדורסל והעירייה, שיסייעו לה כלכלית בהפקה, בפיב"א בחרו בסופו של דבר בקבוצה הרוסית לאירוח האירוע.

בורגוס: עומק היא לא מילה גסה

בורגוס מדורגת במקום השישי בליגה הספרדית (מאזן 11:17) אחרי 28 מחזורים. נכון לעכשיו היא נמצאת בכושר נוראי והפסידה חמישה משחקים רצופים בכל המסגרות. את השלב הפותח של ליגת האלופות סיימו הספרדים במקום הראשון (1:5) בבית 8 לפני ברינדיזי, אוסטנד ודרושפאקה. את הטופ 16 סיימו במקום השני בבית 2 עם מאזן 2:4.
2 צפייה בגלריה
שחקני בורגוס
שחקני בורגוס
שחקני בורגוס
(צילום: FIBA PHOTO)
הספרדים הדיחו בתחילת העונה את הפועל ירושלים בפיינל 8, אחרי שהביסו את קבוצתו של עודד קטש 65:92 והמשיכו לזכייה במפעל. לאחר מכן אף קטפו את התואר הבין-יבשתי בעקבות ניצחון 72:83 על קימסה הארגנטינית. מאותו סגל נשארו רוב השחקנים, ודבר אחד אפשר להגיד על בורגוס, עומק יש לה.
על הקו האחורי אחראיים ארבעה שחקנים ותיקים מאוד: עומר קוק, ויטור בניטה, אלכס רנפרו ותאדוס מקפדן. בקו הקדמי אפשר למצוא את יסיאל ריברו הפורטו-ריקני, שידבר עוד רבות בכדורסל האירופי, ודיאן קראביץ', אחת ההפתעות הנעימות של המפעל, שפרץ בגיל 30.