צפו במכבי ת"א מנצחת בדרבי ועולה ליתרון בסדרה

אף אחד לא ציפה שכך יתנהל הדרבי הערב (שבת) בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב בהיכל מנורה מבטחים. הצהובים אמנם הגיעו לפלייאוף בכושר מעט מגומגם, ואחרי שני הפסדים למכבי ראשון לציון, אבל קשה להאמין שמישהו נתן לאורחת, שאף הפסידה רגע לפני הפלייאוף ליורדת מכבי אשדוד, סיכוי.
ועדיין, האדומים נלחמו, היו עדיפים בדקות רבות של המשחק ואף הוליכו ב-15 נקודות הפרש (40:55), אבל קאמבק של האלופה בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי מחק את היתרון ובסיום 66:67 דרמטי למכבי שעלתה ליתרון 0:1 בסדרה ותוכל סגור סיפור במשחק הבא.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
"מברך את השחקנים על היכולת רק ברבע האחרון". יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
"אני מברך את השחקנים על הניצחון ועל היכולת רק ברבע האחרון", אמר יאניס ספרופולוס בסיום. "אני לא מרוצה מהצורה בה פתחנו את המשחק, לרוע המזל לא היינו מוכנים מנטלית לשחק משחק פלייאוף. אבל כמו שראיתם, הראינו את האופי שלנו, שינינו את המומנטום של המשחק עם הגנה טובה, וקלענו זריקות פנויות. הפועל צופפה את האמצע והחטאנו הרבה שלשות פנויות. הפועל תל אביב שלטה במשחק עד הדקה ה-27, ואחרי הפיגור ב-15 הפרש הראינו את האופי שלנו".
מאמן המארחת המשיך: "אני חושב שמנטלית לא היינו מוכנים, נדבר עם השחקנים וננסה להבין מה הסיבה. זה רגע שצריך להתעורר ממנו, ניצחנו ולא שיחקנו טוב, צריך לשחק טוב יותר כדי להמשיך ולנצח. אני מקווה שנלמד מזה".
המאמן המפסיד יאניס קסטריטיס דווקא נשמע מרוצה הרבה יותר מיריבו: "אנחנו גאים בשחקנים שלנו, הקבוצה הזאת הוכיחה יום אחרי יום כמה הם קשוחים מנטלית, כמה הם מוכנים להתגבר על כל סיטואציה קשה כמו ההפסד באשדוד. הוכחנו שאנחנו יכולים להיות תחרותיים, השארנו את הלב, אנחנו מרגישים כאילו ניצחנו, מגיע לנו להרגיש ככה. אם נרגיש שאנחנו יכולים להשיג יותר ונאבד את הפוקוס, לא יהיה לנו צ'אנס. אנחנו גאים בצורה שנלחמנו, נתנו דקות לשחקנים צעירים, נתקדם למשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
גאה בשחקנים שלו. יאניס קסטריטיס
(צילום: עוז מועלם)
קסטריטיס הוסיף: "אולי זה לא הגיוני להרבה אנשים, אנחנו משקיעים הרבה אנרגיה על המגרש ומשחקים הגנה חזקה. זה יכול לעלות באחוזים וביכולת מהקו גם. מה אנחנו צריכים לתקן? דברים קטנים. אולי עוד ריבאונד הגנה. אני לא אגיב על המהלך האחרון. אם נתמקד במשהו אחר, המשחק הבא יהיה קשה מאוד בשבילנו".