נוכח גל התחלואה הגובר זה היה די צפוי. אחד מאנשי הצוות המקצועי בהפועל אילת, קיבל היום (שני) הודעה כי נדבק בקורונה, ובעקבות כך משחקה של הקבוצה שהיה אמור להיערך הערב (17:00) מול עירוני נהריה בחוץ נדחה, וככל הנראה גם שאר המשחקים של המועדון בפלייאוף התחתון.
איש צוות ועובד נוסף של המועדון, החלו להרגיש רע ביום שישי אחרי המפגש מול הפועל ב"ש, ובעקבות כך בודדו מהקבוצה, לא הגיעו לאימונים וגם לא יצאו למלון בחיפה לקראת המשחק מול נהריה. הקבוצה עצמה כבר התכוונה לצאת מהמלון בחיפה לעין שרה, אבל רגע לפני שעשתה זאת התבשרה על ההידבקות. הקבוצה עושה ברגעים אלה את דרכה באוטובוס בחזרה לעיר הדרומית.
1 צפייה בגלריה
מילטון דויל בדרך לדאנק
מילטון דויל בדרך לדאנק
הפועל אילת נכנסת לבידוד
(צילום: יאיר שגיא)
לאנשי אילת נמסר כי עליהם להיכנס לבידוד עד ה-19 ביולי, ובמהלך התקופה הזאת השחקנים וכל הצוות יעברו בדיקות קורונה על מנת על מנת לשלול את האפשרות להידבקות נוספת. יש לציין כי בניגוד לשחקנים שנמצאים בבידוד, הצוותים השונים של הקבוצות אינם מחויבים בבידוד.
המשחק שהיה אמור להיערך בין נהריה לאילת הוא חסר חשיבות ספורטיבית, שכן שני המועדונים כבר לא יכולים להעפיל לפלייאוף העליון. כרגע, גם עתיד הפלייאוף התחתון אינו ברור בעקבות הבידוד של הקבוצה, אבל גם לו אין ערך ספורטיבי כי מכבי אשדוד ירדה ללאומית. לא מן הנמנע כי מינהלת הליגה תודיע עכשיו, כפי שלא מעט שחקנים וגם קבוצות רצו, על ביטול הפלייאוף התחתון.
תגובת מינהלת הליגה: "המשחק בין עירוני נהריה להפועל אילת לא יתקיים הערב וזאת לאחר שנתקבלה תשובה חיובית לבדיקה קורונה של איש צוות מקבוצת הפועל אילת".