צפו באפשואו מככב נגד הפועל ת"א
זר שני להפועל תל אביב לעונה הקרובה. האדומים צירפו ל-2020/21 את הפורוורד רג'י אפשואו (25, 2.03 מ') ששיחק במדי מכבי חיפה עם חידוש הליגה בצל משבר הקורונה. להפועל ת"א אופציה על השחקן לעונה נוספת.
אפשואו היה מצוין בחיפה והעמיד ממוצע של 13.9 נקודות ו-7.6 ריבאונדים. את עונת 2019/20 פתח ברג'יו אמיליה האיטלקית לצדו של גל מקל (11.9 נקודות ו-6.2 ריבאונדים).
2 צפייה בגלריה
ים מדר בפעולה
ים מדר בפעולה
ישתפו פעולה (כנראה). רג'י אפשואו מול ים מדר
(צילום: ראובן שוורץ)
את הקריירה האירופית שלו החל האמריקאי בן ה-25 בטובינגן מהבונדסליגה הגרמנית. כמו כן, שיחק גם באנדורה מהליגה הספרדית הראשונה. "רג'י הוא אחד השחקנים שסימנו כבר אחרי המשחק הראשון נגד מכבי חיפה עם חזרת הליגה. הוא מגיע אלינו עם ניסיון אירופי ברמות הגבוהות ביותר, ואני מאמין שסט היכולות שלו והיכולת האתלטית הגבוהה שלו תעזור לנו להגיע למקומות שכולנו רוצים", אמר המנהל המקצועי עידן פלדה.
הסגל של יאניס קטסריטיס כולל כרגע את ים מדר, בר טימור, רז אדם, חואקין שוכמן, זאנה ואפשואו. בקבוצה מחפשים עדיין אחרי קומבו-גארד זר ופורוורד זר. כמו כן, מעוניינים בגבוה ישראלי נוסף.
2 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
קסטריטיס. בונה קבוצה מעניינת
(צילום: ראובן שוורץ)

תחנה נוספת בקריירה של כרם משעור

כרם משעור חתם לעונה אחת בהפועל חיפה. השחקן בן ה-29 הצטרף בחודש מרץ להפועל תל אביב במדיה העמיד ממוצע של 4.6 נקודות ו-2.7 ריבאונדים. לפני כן שיחק בליגה הצרפתית השנייה במדי גרייס אוהברהופן. חיפה היא התחנה הרביעית של הפורוורד בישראל אחרי בני הרצליה מכבי תל אביב וכאמור הפועל ת"א. "התרשמתי מהאנשים ומהמועדון", אמר משעור. "הפועל חיפה זה מועדון גדול ואני שמח להצטרף למשפחה. שמעתי דברים נהדרים על הקהל שלנו ואני מחכה כבר לעלות על הפרקט ולשמח את האוהדים, בתקווה שנצליח להיפגש כמה שיותר מהר".
מאמן הקבוצה אלעד חסין הוסיף: "מהשיחה הראשונה הרגשנו את הרצון שלו להצטרף למועדון וכנ"ל לגבי הרצון שלנו לצרף אותו. אנו מקווים שביחד איתו ניצור קבוצה רעבה ואטרקטיבית".