סוף טוב הכל טוב. משחקה של הפועל חולון מול ברינדיזי האיטלקית במסגרת המחזור החמישי בטופ 16 של ליגת האלופות ייערך מחר (רביעי, 21:00) כמתכונן. בקבוצה קיבלו בצהריים הודעה ממשרד הבריאות כי שחקנה של פלובדיב הבולגרית, ג'אי קארסון, מולה שיחקו אתמול בליגה הבלקנית יצא חיובי בבדיקת קורונה שנערכה לו בארץ.
תחילה דרש משרד הבריאות מכל הקבוצה לבצע בדיקות קורונה, למרות שרובם המוחלט של השחקנים ואנשי הצוות התחסנו נגד הנגיף. לאחר שהוסבר לאנשי משרד הבריאות המצב הוחלט כי המשחק ייערך כמתוכנן.
4 צפייה בגלריה
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון חוגגים
שחקני חולון. יקוו לחגוג גם מחר
(צילום: fibaphotos)
לוח הזמנים המטורף של חולון כולל שבעה משחקים ב-12 ימים, ובקבוצה מנסים להסתגל למצב. חולון כבר שיחקה פעמיים השבוע, בראשון נגד הפועל באר שבע, ואתמול כאמור מול הבולגרים. בשבת היא תפגוש את קומאנובו בליגה הבלקנית, בראשון את עירוני נהריה בליגה, בשלישי תארח את טופאש בורסה בליגת האלופות ובחמישי את אקדמיק שוב בבלקנית.
משמעות ניצחון במשחק מחר ברורה לכולם ושווה העפלה היסטורית לפיינל 8 של המפעל. אבל לאור ההפסד הערב של קרשיאקה לטופאש בורסה, שכבר איבדה סיכוי להעפיל, חולון יכולה להפסיד היום ולנצח בשבוע הבא את טופאש ועדיין לעלות. כמו כן, הסגולים יכולים להפסיד את שני המשחקים שלהם עד סיום השלב ולהעפיל במידה שברינדיזי תנצח את קרשיאקה במחזור הסיום.
4 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
האריס. קיבל מנוחה
(צילום: ראובן שוורץ)
סי.ג'יי האריס, טיירוס מגי, כריס ג'ונסון, אייזאה מיילס וגיא פניני, קיבלו מנוחה נגד פלובדיב ויגיעו רעננים. מי שלא ישחק הוא ניב משגב, שנפצע בשריר הירך האחורי בבלקנית וייעדר בין שבועיים-לשלושה. נייט ססטינה, שהרשים בבכורה שלו מול פלובדיב עם 23 נקודות, לא יוכל לקחת חלק בהתמודדות נגד האיטלקים מכיוון שחתם לאחר תום מועד ההעברות בליגת האלופות.
חולון מוערכת מאוד באירופה העונה, ומספיק להסתכל בדירוג העוצמה שהתפרסם היום באתר הרשמי של ליגת האלופות בו מדורגת החבורה של סטפנוס דדאס במקום השלישי, כדי להבין עד כמה. דרך אגב, גם כוכב חולון, סי.ג'יי האריס (ממוצע של 18.6 נקודות, 4 אסיסטים ו-44 אחוזים מחוץ לקשת) זוכה לתשבוחות על יכולתו, והוא מדורג במקום הראשון במרוץ לתואר ה-MVP העונתי לפני שמות גדולים עם רזומה מרשים כמו קית' לנגפורד וגיורגי שרמנדיני.
4 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
משגב. נפצע
(צילום: ראובן שוורץ)
בחולון מקווים שמקסים דה זאו, שפתח בסערה את הקדנציה שלו במועדון, אבל לאחרונה נעלם, יחזור לעצמו. בקבוצה לא באמת מבינים מה הסיבה שבגללה הפורוורד הבלגי נמצא בתקופה רעה מכיוון שדקות המשחק והתפקיד שלו נשארו זהים.
מי שישוב לראשונה להיכל טוטו מאז שעזב הוא האקס, ג'יימס בל, ששיחק עבור חולון והתקדם ממנה בזמנו לדרושפאקה של דייויד בלאט. דיאנג'לו הריסון עדיין פצוע בברך ולא צפוי לקחת חלק במשחק עבור ברינדיזי.
4 צפייה בגלריה
ג'יימס בל
ג'יימס בל
בל. חוזר להיכל
(צילום: FIBA PHOTO)
כ-1,600 צופים יגיעו לצפות בהתמודדות מחר מול ברינדיזי, שביום רגיל ללא מגבלות הקורונה הייתה צפויה למלא את ההיכל המקומי ב-5,500 אנשים.
פורסם לראשונה: 14:18, 30.03.21