אחרי שגורמים שונים בכדורסל הישראלי עלו להתקפה נגד מכבי תל אביב, מי שהתחיל להיות פעיל בטוויטר בשעות האחרונות הוא חבר ההנהלה דני פדרמן שניסה לתמוך בעמדת המועדון ושחקניו לגבי תנאי הבידוד.
"אחרי שלושה חודשים בבית, שחקנים שרוצים להילחם על תואר ששיחקו עליו כמעט עונה שלמה, מבקשים לא להיות בבידוד", צייץ פדרמן בטוויטר. "או לכל הפחות לקבל הקלות כמו לרדת לרחוב עם הכלב ולהיפגש אחד עם השני בבתים שלהם. אפשר להבין, לא?".
1 צפייה בגלריה
דני פדרמן
דני פדרמן
דני פדרמן
(צילום: ראובן שוורץ)
בציוץ נוסף כתב: "בריאות השחקנים כוללת גם את בריאות הנפש, ולכן הקלות שיאפשרו להתאוורר ולא להיות בהסגר במשך חמישה חודשים בהחלט יעזרו לבריאותם". על אנג'לו קלויארו וסנדי כהן שהפרו את תנאי הבידוד ביום חמישי האחרון הוסיף: "יש לי הרגשה שזה לא ברשימת הדברים שאפשר להתיר. הם לא היו ממושמעים, כמו עוד עשרות ספורטאים אחרים שמסתובבים פה".
מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל שיתף בבוקר בטוויטר את הפוסט של יו"ר עירוני נס ציונה, יניב מזרחי. פדרמן הגיב לו, "תודה גיא, קראתי. אתה תומך בעמדתו?", לזה הראל השיב: "אני תומך בכל מי שעמדתו היא לעשות הכל כדי שהכדורסל יחזור (בכפוף כמובן למה שמשרד הבריאות מנחה). ואני לגמרי מבין את הקושי של השחקנים בבידוד ומקווה שגרוטו יקל אם הוא יחשוב שזה לא מסכן אותם. עוד 13 ימים הליגה חוזרת. איזה כיף".
פדרמן ענה: ‏‎"התחמקות אלגנטית מהשיתוף שלך לפוסט שכולו מלא האשמות, השתלחויות וחוסר כבוד לענף ולקבוצה הבכירה בו", הראל לא נשאר חייב: "מי שמראה חוסר כבוד לליגה מהרגע שהוחלט לחזור זה אתם. גם בדברים גלויים וגם באינספור פעולות מתחת לשולחן. זו תחושה חזקה שקיימת אצל שחקנים בכל הליגה, קבוצות, דירקטורים. בעצם - די כל מי שהוא לא מכבי מרגיש ככה. אז יניב, שנקעה נפשו, כתב את הדברים. צריך לכבד אותו, אפילו שהוא ״כולו״ מנס ציונה".




יש לציין שבמינהלת הליגה הודיעו היום שלאחר מאמץ ממושך משרד הפנים אישר להכניס לארץ בני/בנות זוג של שחקני הליגה וילדיהם. בימים הקרובים צפויה להתקבל ההחלטה האם יהיו הקלות נוספות בכל נושא הבידוד.