מאמן חדש לבני הרצליה. אורן אהרוני (47) חתם לעונה אחת עם אופציה לשתיים נוספות. מדובר למעשה בהחלטה הראשונה של המנהל המקצועי הטרי, זופי אבדיה.
אהרוני, שהיה שחקן בכיר בליגת העל שנים רבות, פרש בשנת 2007 והחל בקריירת אימון. בין השאר אימן את קבוצת הבוגרים של גבעת שמואל בה שיחק ואותה העלה לליגת העל. אולם בעונתו השנייה ירדה איתה בחזרה ללאומית. לאחר מכן היה עוזר מאמן בבני השרון.
2 צפייה בגלריה
אורן אהרוני
אורן אהרוני
אורן אהרוני
(צילום: באדיבות בני הרצליה)
ב-2011 עזב את אימון הבוגרים ועבר לנהל מקצועית את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ואף אימן את קבוצת הנוער הבכירה. בין לבין עבד אהרוני בנבחרות ישראל (קדטים ונוער).
בקיץ הקודם אהרוני כבר כמעט וחתם בעירוני נס ציונה, אבל ברגע האחרון התחרט ובראד גרינברג קיבל את התפקיד. "אני מאוד שמח להצטרף למשפחת בני הרצליה ולשתף פעולה עם זופי ומודה לו ולהנהלה על האמון. מאוד התחברתי לחזון שלהם לבנות כאן קבוצה צעירה ואני מחכה כבר להתחיל לעבוד. אני מסיים תקופה נפלאה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ורוצה להודות לצוות שעבד לצדי במהלך השנים, למנכ"ל אלון בן זקן ולבעלים שנתנו את ברכת הדרך ואפשרו לי לעשות את המעבר הזה", אמר אהרוני אחרי המינוי.
2 צפייה בגלריה
זופי אבדיה
זופי אבדיה
זופי אבדיה
(צילום: יאיר שגיא)
"כשהצטרפתי לקבוצה הצהרתי שהאסטרטגיה והחזון שלנו הוא לבנות קבוצה צעירה, רעבה ולוחמנית, משהו חדש ומרענן. רצינו מאמן שיתאים לדרך הזאת לטווח המידי והרחוק ואורן הוא האיש המתאים ביותר לכך. האישיות שלו, הניסיון שלו בעבודה עם צעירים בעשור האחרון בנוסף לניסיון הרב שלו כשחקן וגם העובדה שכבר עבד ומכיר את המערכת מקרוב גרמו לנו להאמין שהוא מי שיכול להוציא את התוכניות שלנו לפועל בצורה הטובה ביותר", הוסיף אבדיה.