צפו בנס ציונה מובסת בביתה על ידי הפועל תל אביב

כעס, מתחים ובעיקר הרבה בעיות לעירוני נס ציונה שהפסידה הערב (רביעי) בפעם הרביעית ברציפות מאז חידוש העונה, הפעם 105:75 מוחץ במיוחד להפועל תל אביב באולמה הביתי. גורם במועדון: "כנראה שלא אמרנו לשחקנים שנגמר החל"ת".
הבעיות של הכתומים התחילו עוד הרבה לפני פרוץ נגיף הקורונה. בסביבת הקבוצה מספרים שהיחסים בין המאמן נדב זילברשטיין לקפטן בשש השנים האחרונות, טל דן, עלו על שרטון. חלק מהיחסים העכורים נובעים מכך שזילברשטיין לא חוסך בביקורות על טעויות של דן במהלך המשחק, ובמקום להסביר לו את הטעויות בצורה מכובדת הוא מעדיף לצעוק עליו בפני כולם.
3 צפייה בגלריה
נדב זילברשטיין על הקווים
נדב זילברשטיין על הקווים
צפוי לשלם את המחיר. נדב זילברשטיין על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
דן בתגובה הודיע לראשי המועדון שהוא לא מעוניין יותר להחזיק בסרט הקפטן, שעבר לרביב פיטשון, מה שהכעיס ואיכזב בו זמנית את אנשי המועדון. "זה פגע בנו אנושות", סיפרו בקבוצה. "כשקפטן מודיע שהוא לא רוצה יותר לשמש כקפטן, גם אם הוא עולה לשחק ומתאמץ, האווירה משתנה. הוא היה צריך לסיים את העונה הזאת כקפטן ואז לראות מה קורה הלאה, זה חוסר אחריות".
למרות האכזבה מההחלטה של דן, הוא עשוי לקבל גיבוי ולהמשיך במועדון, בעוד מי שככל הנראה ישלם את המחיר הוא נדב זילברשטיין, שנמצא על הקווים בנס ציונה כבר 12 שנה (בארבע קדנציות שונות). ל-ynet נודע שאריאל בית הלחמי הוא אחד המועמדים להחליפו.
עניין נוסף שהעיב על כל האווירה קרה במהלך השבוע באחד מהאימונים. רביב לימונד התחיל בוויכוח עם רייבונטה רייס, מה שהוביל בסופו של דבר לדחיפות בין השניים. את העצבים של לימונד אפשר היה לראות במהלך המשחק, כשברבע השני הוא ספג עבירה טכנית וירד בזעם לחדר ההלבשה, כשהוא דופק על הדלת בפראות וכמעט שבר את המנעול.
3 צפייה בגלריה
טל דן
טל דן
אכזבה מההחלטה שלו. טל דן
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שניסה ליפות את המציאות העגומה היה זילברשטיין עצמו, שאמר בסוף המשחק: "התחלנו טוב ועשינו דברים יפים, אבל הרבע השני שלנו היה נורא. לא הצלחנו בכלל להיכנס להתקפה, הפועל באו אגרסיביים על הכדור, וכשאתה מאבד יותר מדי כדורים, זה מה שקורה. כשאתה מפסיד ומפסיד, אתה מאבד ביטחון ומאבד חדות. היופי בליגה הזאת שאין לך זמן להתעסק עם הדברים האלה, צריך להיות עם הפנים הלאה ולשים את הדברים מאחורה. ניצחון אחד הופך את המומנטום. יש לנו קבוצה מוכשרת וטובה, היא לא מראה את זה עד עכשיו וצריכים לראות איך משנים את זה. ציפיות זה טוב לפני, יש לי ציפיות גבוהות מהקבוצה שלי. גם אם לא ננצח, זה בסדר. ציפיות תמיד צריכות להיות שם".
על ההחלטה של דן הוסיף: "זאת הייתה ההחלטה שלו וצריך לכבד אותה. לא צריכה להיות לזה משמעות כזאת גדולה, אנחנו אנשים מבוגרים, הולכים הלאה. גם בחיפה וגם היום בחלק הדקות הוא היה מחויב, הוא רוצה לעזור לקבוצה להצליח. חבל לי על ההחלטה שהוא קיבל".
3 צפייה בגלריה
לימונד
לימונד
לא רגוע. לימונד
(צילום: אורן אהרוני)