הפועל אילת ערכה היום (חמישי) אחר הצהריים מסיבת עיתונאים וירטואלית לקראת פתיחת העונה בהשתתפות היו"ר טל פנחס, המאמן אריאל בית הלחמי והקפטן יהונתן שולדבראנד.
"בתקופה הקצרה שלי במועדון, כשנה וחצי, אני מרגיש שעברתי כמעט הכל כבר", הסביר פנחס. "קיבלנו מועדון במצב כלכלי עדין מאוד, הצלחנו לשקם אותו ולהעמיד אותו על הרגליים. עברנו עונה לא פשוטה, אותה סיימנו בצורה טובה בצד הניהולי. אני מקווה שהשנה נצליח להגיע גם לפלייאוף. בנינו פה קבוצה צעירה, מלהיבה, אנרגטית ותוססת שמאפיינת את העיר אילת באופן מלא.
1 צפייה בגלריה
אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי
אופטימי. בית הלחמי
(צילום: יאיר שגיא)
בית הלחמי הוסיף: "הפכתי בחודשים האלו שאני כאן לתושב אילת ואני מרגיש את כל הקשיים שהעיר הזו עוברת. זו העיר שחטפה הכי קשה מהקורונה והעבודה של ההנהלה להעמיד קבוצה מאוד ראויה לציון. מאז שאילת חזרה, היא הייתה קבוצת צמרת, אבל השנה התקציב הרבה יותר צנוע. מצד שני, אנחנו שואפים להחזיר את אילת לצמרת. זה לא יהיה קל בעונה כזו אבל אנחנו רוצים להגיע להישגים והפלייאוף הוא בהחלט אחת המטרות שלנו. בנינו קבוצה שמורכבת משחקנים ישראלים צעירים והמטרה שלנו היא לקדם אותם ולתת להם במה. הזרים קצת יותר מנוסים ואלו שחקנים שאלמלא הקורונה, אני לא חושב שהיינו יכולים להביא ברמה הזו. התושבים פה חווים תקופה לא פשוטה ואנחנו רוצים להסב להם גאווה".
שולדבראנד: "השחקנים האמריקאים שלנו הם ברמה שאנחנו בדרך כלל לא רגילים לראות בקבוצות בתקציב כזה. בנוסף, יש לנו ישראלים מאוד מוכשרים. אנחנו עדיין בתחילת העונה והדברים עדיין לא אופטימליים". לקראת המשחק בשבת (18:00) מול מכבי ת"א, אמר: "מכבי עם סגל מאוד עמוק, אבל אנחנו באים לכל משחק, ולא משנה מי היריבה, במטרה לנצח. הם משחקים גם היום ואני מקווה שנבוא בשבת ונוכל לתת פייט שם".