זה היה צפוי והערב (חמישי) הפך לרשמי. אחרי האכזבה הגדולה בחודשים האחרונים עם ההדחה משלב הבתים בליגת האלופות ובחצי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים מתחזקת.
ירושלים הודיעה על החתמתו של סטנטון קיד (29, 2.02 מ'), שאמור להחליף את ג׳אמיל ווילסון שסיים את דרכו במועדון אחרי חודשיים בלבד. הפורוורד האמריקני שיחק העונה באורמנספור, נועלת הטבלה הטורקית, בה העמיד ממוצעים של 12.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים.  
2 צפייה בגלריה
סטנטון קיד
סטנטון קיד
בדרך לירושלים. קיד
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
סטנטון קיד
סטנטון קיד
יחליף את ווילסון. קיד
(צילום: gettyimages)
הפורוורד אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף לקבוצה כמו הפועל. שמעתי המון על הקבוצה ואני כבר מחכה להצטרף. שמעתי על האוהדים של הקבוצה והאווירה בארנה, ואני מקווה שעוד העונה ייצא לי לשחק מולם. אני בא להוסיף קשיחות ולעזור לקבוצה להמשיך לרוץ קדימה".
מאמן הקבוצה, דאיניוס אדומאיטיס מסר: "סטנטון הוא שחקן מנוסה ששיחק ברמות הגבוהות ביותר. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד והוא יוסיף לנו איכות ואגרסיביות בשני צידי המגרש. אני משוכנע שיחד עם השחקנים בקבוצה נחזיר לעצמנו את הביטחון ונציג את הכדורסל שהקבוצה הזו יכולה לשחק - זה מגיע לאוהדים. הפועל זה מועדון מכובד וגדול ואנחנו כולנו עובדים קשה לחזור ולתת לאוהדים שלנו להתגאות בנו".
קיד שיחק תחת דייויד בלאט בדרושפאקה, בעונה בה הקבוצה זכתה ביורוקאפ (2017/18). הוא העמיד אז ממוצעים של 5.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ושנה לאחר מכן ביורוליג תרם 6.8 נקודות.
בקבוצה היו רוצים לערוך שינויים נוספים בסגל ועדיין שוקלים את המהלך הזה. אך לאור המשבר הכלכלי שהקבוצה חווה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה - עם קיצוץ של מעל ל-30 אחוז בתקציב והעובדה ששוק השחקנים דליל כרגע בשחקנים איכותיים - השינויים לבינתיים יאלצו לחכות.
פורסם לראשונה: 12:23, 18.02.21