"יש לנו הזדמנות לזכות פה בגביע אירופי"
(צילום: אורן אהרוני)

ההכנות בעיצומן. עירוני נס ציונה קיימה היום (שבת) בצהריים אימון מסכם לקראת גמר היורופקאפ שיערך מחר (ראשון, 21:00) בהיכל מנורה מבטחים מול סטאל אוסטרוב הפולנית. נס ציונה העפילה למעמד היוקרתי אחרי ה-80:81 הדרמטי על פארמה פרם הרוסי אתמול בחצי הגמר.
ההתרגשות אצל הכתומים גדולה מאוד, ולא רק אצל הקבוצה, אלא גם אצל האוהדים שהתנפלו תוך כמה שעות על הכרטיסים. כבר 3,000 מהם הבטיחו את מקומם בגמר, כשנכון לעכשיו נשארו פחות מ-500 כרטיסים ובקבוצה מאמינים שהם יגיעו לתפוסה מלאה (עד כמה שניתן עם מגבלות הקורונה), מה שיעזור להם משמעותית למרות העובדה שהם לא משחקים באולמם הביתי.
4 צפייה בגלריה
נמרוד לוי
נמרוד לוי
הכנות אחרונות. שחקני נס ציונה באימון המסכם
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
בראד גרינברג
בראד גרינברג
בראד גרינברג
(צילום: אורן אהרוני)
"זה עניין מאוד גדול למועדון", אמר מאמן הקבוצה בראד גרינברג. "יש לנו פה הזדמנות לזכות בגביע אירופי. קראתי שרק שתי קבוצות ישראליות זכו בתארים אירופיים ואנחנו הקבוצה השלישית שתילחם על כזה תואר. השחקנים מגיעים למשחק כשהם חושבים שהם יכולים לנצח וככה הם צריכים להרגיש. כל שחקן אוהב משחקים מהסוג הזה, ראש בראש מול יריבה במשך 40 דקות ויש בסוף מנצחת".
על היריבה אמר גרינברג: "סטאל קבוצה טובה מאוד, הם רגילים לנצח משחקים בקלות, הם עוד לא הפסידו משחק ביורופקאפ. שיחקנו מולם בפולין אבל הם קבוצה שונה עכשיו, כך גם אנחנו, יהיה משחק מאוד תחרותי".
4 צפייה בגלריה
וויין סלדן
וויין סלדן
וויין סלדן
(צילום: אורן אהרוני)
גרינברג המשיך: "אני מקווה שאנחנו מהווים השראה, מה שאני מאוד מעריך בנס ציונה זה את האווירה המשפחתית ביציעים, הקהל תמיד מלא בילדים וזאת אווירה בריאה. מאוד נחמד שהמועדון תמיד היווה מוקד משיכה לאנשי העיר ולא רק לאוהדים, אלא גם משפחות שרוצות שהילדים שלהם יצפו באירועי ספורט תחרותי באווירה טובה. אני חושב שזה נהדר לילדים לראות שחקנים כמו קררה, דן, לימונד ולוי, אני מקווה שהם רואים אותם ואומרים לעצמם אחרי זה 'גם אנחנו רוצים לקחת כדור ולזרוק לסל'".
נמרוד לוי, שסיים את חצי הגמר עם הרבה מחמאות אחרי שקלע 14 נקודות והצליח להתעלות על עונה מקצועית ומנטלית לא פשוטה בשל פציעה ארוכה וקורונה, אמר: "זה פשוט כיף, יש לנו 40 דקות קשות אבל אנחנו צריכים להגיע מוכנים. הייתה לי תקופה לא קלה עם פציעה, הייתי בחוץ די הרבה זמן, היה לי לא פשוט לחזור, אבל אני תמיד מאמין. אנחנו מרגישים שהעיר דוחפת אותנו, כולם מעורבים, זה מרגיש מיוחד".
4 צפייה בגלריה
נמרוד לוי
נמרוד לוי
נמרוד לוי
(צילום: אורן אהרוני)