במכבי תל אביב נראו מאוד מאוכזבים אתמול (ראשון), אחרי ההפסד הביתי 74:67 לווילרבאן. זאת למרות שהיה מדובר במשחק חסר חשיבות לשתי הקבוצות שכבר לא יהיו בפלייאוף היורוליג.
האכזבה הגיעה בעקבות הנפילה החדה בשני המשחקים האחרונים של הצהובים: ההפסד בבלגרד לכוכב האדום והמעידה בהיכל מול הקבוצה הצרפתית - גם היא מהפחות טובות העונה ביורוליג. במועדון מאוד מודאגים בעיקר מחוסר היציבות והבעיות המנטליות שעלולות לצוץ גם אחרי סיום העונה האירופית.
3 צפייה בגלריה
בראיינט
בראיינט
"עונה קשה ומאכזבת". בראיינט
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
ז'יז'יץ' מאוכזב
ז'יז'יץ' מאוכזב
עוד שני משחקים לפרוטוקול. שחקני מכבי ת"א בסיום ההפסד לווילרבאן
(צילום: אורן אהרוני)
הצהובים, שירדו למאזן שלילי של 13 ניצחונות לעומת 19 הפסדים, יפגשו מחר (שלישי, 18:00) את חימקי מוסקבה למשחק השלמה מהמחזור ה-24 שלמעשה יהיה המשחק האחרון באירופה בהיכל מנורה מבטחים. ביום שישי יתארחו ברוסיה אצל זניט במפגש שיחתום את העונה האירופית הכושלת.
"התחלנו את המשחק עם הרבה אנרגיה וההגנה שלנו הובילה אותנו לנקודות קלות בהתקפה. מהשלב הזה ההגנה שלנו התרופפה וההתקפה לא זרמה", אמר כריס ג'ונס. "אני מרגיש שכל הפסד שהיה לנו העונה מאכזב, אבל במיוחד מול הקהל שלנו. הבעיה שלנו הייתה חוסר העקביות. ניצחנו את הקבוצה שבמקום הראשון ביורוליג ואז חזרנו להפסיד מול הכוכב האדום ו-וילרבאן. זה מתסכל".
3 צפייה בגלריה
אלייז'ה בראיינט משיג את נוריס קול (משמאל)
אלייז'ה בראיינט משיג את נוריס קול (משמאל)
בראיינט מול קול. "לא נבכה, נלמד"
(צילום: אורן אהרוני)
אלייז'ה בראיינט סיכם: "זאת הייתה עונה קשה ומאכזבת כי אנחנו לא בפלייאוף. לא נבכה מזה, אלא נלמד. אם מסתכלים על הכדורסל, המטרה היא לעשות עצירות ולקלוע יותר נקודות. לא עשינו את זה בצורה מספיק אפקטיבית כדי לנצח משחקים. לכולם יש אחריות והם צריכים להסתכל על עצמם במראה".
למרות שהצוות המקצועי והשחקנים משתדלים לשמור על ריכוז לקראת שני המשחקים האחרונים ביורוליג ולשאר המשחקים והתארים שעוד נותרו העונה בזירה המקומית, יש כאלה שכבר חושבים קדימה ומכינים תוכנית מגירה לקיץ הקרוב. בסיום המשחק ליד חדרי ההלבשה אפשר היה לראות את המנהל המקצועי, ניקולה וויצ'יץ' ואחד מבעלי הקבוצה, דני פדרמן, משוחחים דקות ארוכות עם עוזר מאמן וילרבאן. מה שהיה נראה כמו התייעצות על שחקן מסוים.
לא מן הנמנע שמדובר באייזיה קורדינייה, שמשחק העונה בנאנטר הצרפתית ויוצר הרבה עניין אצל הצהובים. קורדינייה (24, 1.94מ') העמיד העונה ב-13 משחקים ביורוקאפ ממוצעים של 15.8 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים עם 44.9 אחוז מחוץ לקשת.